וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד ניצחה 0:2 את דינמו דרזדן בחוץ, מרקו רויס נפצע

צמד של צ'ירו אימובילה סידר לצהובים-שחורים את הכרטיס לרבע הגמר מול הקבוצה מהליגה השלישית. רויס נפצע, אך מצבו לא חמור כפי שחששו. לברקוזן ניצחה 0:2 את קייזרסלאוטרן, גם הופנהיים עלתה

הקאן צ'לחנוילו שחקן לברקוזן. GettyImages
סיפק עוד רגע של קסם. צ'לאנוילו/GettyImages

שלב שמינית הגמר בגביע הגרמני יצא הערב (שלישי) לדרך, כשבמוקד, הצליחה בורוסיה דורטמונד הלוהטת לעשות את שלה עם 0:2 בחוץ על דינמו דרזדן מהליגה השלישית. באייר לברקוזן נזקקה ל-120 דקות על מנת לנצח 0:2 את קייזרסלאוטרן מהליגה השנייה. הופנהיים עברה את אלן בחוץ עם 0:2. כעת מארחת פרייבורג את קלן.

מרקו רויס שחקן דורטמונד (ימין) מקבל טיפול. GettyImages
דקות של חרדה בדרזדן, נראה שזה לא חמור כפי שחששו. רויס מקבל טיפול/GettyImages

דינמו דרזדן - בורוסיה דורטמונד 2:0

שלושה ימים אחרי ההצגה הגדולה בדרבי וה-0:3 על שאלקה, הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ להמשיך במומנטום עם 0:2 מול דינמו דרזדן מהליגה השלישית, שהעיפה בסיבוב הראשון גם את שאלקה. צ'ירו אימובילה, שפתח על חשבון פייר אמריק אובמיאנג הלוהט שקיבל מנוחה, כבש צמד וסידר לצהובים-שחורים כרטיס לרבע הגמר. במהלך המשחק נפצע מרקו רויס והוחלף, אבל נראה שמצבו לא חמור כפי שחששו והוא חזר אל הספסל בהמשך המשחק.

דורטמונד עלתה ליתרון בדקה ה-50. זה קרה לאחר טעות קשה של מיכאל הפלה, שמסר כדור רוחב בהגנה היישר אל צ'ירו אימובילה. החלוץ האיטלקי השתלט על זה בקלות ובעט מ-12 מטר כדור בעוצמה רבה לחיבורים כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-90. אילקאי גונדואן הכניס כדור עומק לקובה בלאשצ'יקוסבקי, שיישר למרכז, שם המתין אימובילה, שבעט מ-10 מטר כדור שטוח וחזק פנימה בדרך ל-0:2.

לברקוזן - קייזרסלאוטרן 0:2 (אחרי הארכה)

הקבוצה של רוג'ר שמידט נזקקה ל-120 דקות על מנת לחלוף על פני הקבוצה שמדורגת במקום השלישי בליגת המשנה. בסופו של דבר, לברקוזן הצליחה לעשות את שלה עם 0:2 ועם משחק שלישי ברציפות בלי לספוג שער.

הקאן צ'לאנוילו כבש את השער הראשון בדקה ה-102 עם עוד אחד מהכדורים החופשיים הקטלניים שלו. הטורקי בעט מ-25 מטר כדור לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1 ולשחרר הרבה מאוד לחץ בביי ארנה. השער השני הגיע בדקה ה-113 לאחר טעות קשה בהגנת האורחת ושל מאריוס מולר. שטפן קיסלינג רק דחק את הכדור פנימה מול שער ריק את ה-0:2.

משחקים נוספים:

אלן - הופנהיים 2:0
להופנהיים: אויגן פולנסקי (16), קווין פולאנד (56)

פרייבורג - קלן 1:2
לפרייבורג: אנתוני אוג'ה (עצמי, 18), ולדימיר דארידה (19. החמיץ פנדל, 65), לקלן: דייברסון (89)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צ'ירו אימובילה שחקן דורטמונד. GettyImages
קיבל קרדיט מקלופ והחזיר בגדול. אימובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully