וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט לא תשים תג פרנצ'ייז על נדמוקונג סו

2.3.2015 / 16:57

הליונס עומדים להיפרד מכוכב ההגנה שלהם? דנבר מתייגת את דמאריוס תומאס, קנזס שמה תג על ג'סטין יוסטון. מרשואן לינץ': "אשקר אם אומר שלא ציפיתי לקבל את הכדור האחרון בסופרבול"

נדמוקונג סו דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
בדרך החוצה? סו/GettyImages, Gregory Shamus

הדד ליין לתיוג שחקני NFL תחת תג הפרנצ'ייז מגיע הערב (שני), בשעה 23:00 והליגה, כמיטב המסורת, רוחשת וגועשת.

החדשות הגדולות ביותר מגיעות מכיוונה של דטרויט, שהחליטה לא להשתמש בתג שלה על כוכב ההגנה נדמוקונג סו. משמעות הדבר היא שאם סו לא יחתום עם הקבוצה על חוזה חדש עד יום שלישי הבא, אז ייצא לדרך באופן רשמי שוק השחקנים החופשיים, הוא יוכל לעזוב את עיר המכוניות לטובת הקבוצה שתציע לו הכי הרבה כסף.

מי שכן זכו לתיוג הם שניים מכוכבי הליגה, התופס דמאריוס תומאס מדנבר והליינבקר ג'סטין יוסטון מקנזס סיטי. תומאס השיג בעונה האחרונה 11 תפיסות ל-1,619 יארד ותפס 11 טאצ'דאונים, במה שהייתה עונתו השלישית ברציפות, כולן לצד פייטון מאנינג, עם מספר דו ספרתי של תפיסות באנדזון. הוא יישאר בדנבר לעונה שישית.

יוסטון ימשיך במדי הצ'יפס עונה חמישית, זאת לאחר שבעונה החולפת סיים את 16 המשחקים עם מספר מדהים של 22 סאקים, רחוק רק חצי סאק משיא כל הזמנים לעונה בודדת השייך למייקל סטרהאן.

* בניו אינגלנד החליטו לתייג את הבועט המצוין שלהם, סטיבן גוסטקובסקי, שסיים את העונה האחרונה עם 35 מ-37 בשערי שדה ועקף את אדם וינטיירי כשחקן עם הכי הרבה נקודות בתולדות הקבוצה.

* הקאובויס, כפי שהיה צפוי כבר כשבועיים, שמו את התג שלהם על דז בריאנט ויאפשרו בכך לדמרקו מארי לבחון את השוק החופשי.

* קורטלנד פיניגן שוחרר ממיאמי, שתייגה את צ'ארלס קליי.

* ניו יורק ג'איינטס תייגה את שחקן ההגנה שלה, ג'ייסון פייר פול.

* ג'וש מקאון, ששוחרר מטמפה ביי ובדק לא מעט אפשרויות, חתם לבסוף בקליבלנד ויתחרה שם על העמדה מול ג'וני מנזל ובריאן הוייר, שבעצמו הופך לשחקן חופשי ולא בטוח שיישאר. על פי הדיווחים, מקאון צפוי להיות הקוורטרבק הפותח, לפחות בתחילת העונה.

* למאר וודלי, שהגיע לפני שנה מפיטסבורג לאוקלנד, יעזוב את הקבוצה כבר אחרי עונה אחת בשל יכולת מאכזבת. הריידרס החתימו אותו תחילה על חוזה לשנתיים תמורת 12 מיליון דולר.

* דרנל דוקט שוחרר מאריזונה אחרי 11 עונות בקבוצה. התאקל ההגנתי בן ה-33 אמור היה להיכנס לעונתו האחרונה בחוזה והוא יפנה 6.8 מיליון דולר בתקרת השכר של הקבוצה.

* ולסיום, מרשואן לינץ' דיבר לראשונה מאז הסופרבול ועשה זאת, בדרכו המיוחדת, דווקא בראיון שהעניק לתחנת טלוויזיה טורקית במהלך ביקור במדינה: "אשקר אם אומר שלא ציפיתי לקבל את הכדור האחרון במשחק. אבל אלו הם החיים ודברים כאלה קורים. כמו שאמרתי בסיום, זה ספורט קבוצתי ואין לי בעיה עם קריאת המהלך. כשנותנים לי לרוץ עם הכדור, אני הפנים של המדינה, הייתי זוכה ב-MVP של הסופרבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully