וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לאחר גזר הדין: "נשקול את צעדינו בנוגע לאלי טביב"

2.3.2015 / 16:35

ההתאחדות תיבחן כיצד לנהוג עם הבעלים בנוגע לחברותו בהנהלת ההתאחדות ולבעלות על בית"ר. אם טביב יערער, ההחלטה בעניינו תידחה. כרטיסים לבית"ר - מכבי ת"א במחיר אחיד של 50 ש"ח

צילום: קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל הגיבה הערב (שני) לגזר הדין שנפסק בעניינו של הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב. שופט בית משפט השלום, דניאל בארי, גזר הבוקר על טביב שישה חודשי עבודות שירות, זאת לאחר שהוא נמצא אשם בכך שבמרץ 2012 תקף, יחד עם אחד ממאבטחיו, אוהד קטין של הפועל תל אביב, שהגיע להפגין מול ביתו.

בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות לכדורגל נמסר: "בהמשך לקביעת גזר הדין של מר אלי טביב היום על ידי בית משפט השלום בתל אביב-יפו, ההתאחדות לכדורגל תפנה כבר מחר באופן רשמי, באמצעות היועץ המשפטי עו"ד אפרים ברק, למר טביב (המכהן כחבר הנהלת ההתאחדות) ולמועדון הכדורגל בית"ר ירושלים (שמר טביב הוא בעל השליטה בו וכן בעל תפקיד במועדון) ותבקש מהם להעביר אליה בדחיפות את הכרעת הדין וגזר הדין, זאת כדי שתוכל לשקול את צעדיה לאור ההרשעה בשלושת המישורים האמורים: לעניין מעמדו של מר טביב כחבר הנהלת ההתאחדות, בעל תפקיד ובעלים במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים".

עוד נכתב בהודעה: "תקנוני ההתאחדות לכדורגל מסדירים את הכללים לעניין כשירותו של אדם לכהן בתפקידים אלה, וכך גם הוראות דין שונות שעשויות להיות רלוונטיות למקרה. ההתאחדות תפעל בעניין זה על פי הוראות החוק והתקנון ותגבש את עמדתה בעניין לאחר קבלת מסמכי ההרשעה כאמור".

אם אלי טביב יערער על העונש שנקבע לו, ההחלטה בעניינו תידחה עד לאחר הערעור, כך שייתכן שהיא לא תתקבל בזמן הקרוב.

טביב נענה הערב לבקשתה של הנהלת מכבי תל אביב והציב מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס לקראת המשחק ביום שני הבא בין בית"ר ירושלים לאלופה, משחק שהועבר בשל עונש הרדיוס של בית"ר לאצטדיון העירוני בחיפה. מכירת הכרטיסים תתבצע דרך האתר של משרד הכרטיסים בימות ותיפתח הערב, החל מהשעה 19:00. אוהדים של בית"ר ירושלים המחזיקים במנוי ליציע המזרחי בטדי ייכנסו דרך שער F בחיפה ואלה שמנויים ליציע המערבי ייכנסו דרך שער B. אוהדי מכבי תל אביב יישבו ביציע הדרומי בחיפה ואילו היציע הצפוני ייפתח אם יהיה צורך בכך.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים בבית המשפט. ברני ארדוב
איך ההתאחדות תגיב? טביב בבית המשפט היום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully