וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד מכרה את אנחל די מריה כי הוא היה מכוער מדי"

צ'רלי רשאק, עוזר המנהל המקצועי בברצלונה, יצא בהצהרה משונה: "רונאלדו הוא הפנים של ריאל וגם חאמס וקרוס שהגיעו בקיץ יפים. די מריה לא. בגלל זה הוא ו-ויסנטה דל בוסקה כבר לא במועדון"

אנחל די מריה ריאל מדריד חוגג. AP
לא יפה מספיק? די מריה במדי ריאל/AP

הקיץ האחרון היה סוער מאוד עבור ריאל מדריד. הבלאנקוס, רגע אחרי שזכו בליגת האלופות, רכשו את חאמס רודריגס, כוכב המונדיאל הקולומביאני. במקביל, הם נפרדו מאחד הכלים החשובים ביותר שלהם בדרך אל הזכייה, הקשר הארגנטינאי אנחל די מריה, שלאחר משא ומתן ממושך, נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 59.7 מיליון ליש"ט.

רבים הרימו גבה ותהו במה עדיף חאמס על פני די מריה וכעת, צ'רלי רשאק, המשמש כיום כעוזר למנהל המקצועי של היריבה הגדולה ברצלונה ובעבר אף אימן את המועדון ונודע אולי יותר מכל כאיש שגילה את ליאו מסי, הציע את עמדתו בעניין והיא, איך לומר, לא ממש שגרתית.

בראיון שהעניק רשאק לתחנת "רג'יו 7" הקטאלני הוא טען: "פלורנטינו פרס מסתכל על השוק העולמי ורוצה קבוצה של גלאקטיקוס, כזו שכולם יכולים להעריץ", אמר רשאק הוותיק, "כריסטיאנו רונאלדו הוא הפנים של המועדון הזה. פרס מוכר מותג בינלאומי. ויסנטה דל בוסקה, וגם אנחל די מריה, הם מכוערים מדי עבור ריאל מדריד. הם לא כמו טוני קרוס או חאמס רודריגס היפים, שהגיעו בקיץ האחרון. בגלל זה ריאל מכרה את די מריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully