וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל השווה שיא זכיות על חימר: "צובר ביטחון מחדש"

הספרדי זכה בטורניר בואנוס איירס ועלה למקום השלישי בעולם: "הפעם אני באמת שמח". וגם: הישג שיא לנישיקורי, הישג שיא לטניס הטורקי, דודי סלע מחוץ למאייה הראשונה

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל/רויטרס

רפאל נדאל, שרשם אתמול (ראשון) בבואנוס איירס זכייה ראשונה בטורניר ב-2015, עלה למקום השלישי בעולם. הספרדי, שסבל מפציעה קשה בשנה שעברה, לא זכה באף טורניר מאז הרולאן גארוס אשתקד, ואמר אחרי הזכייה ש"כל תואר הוא מתוק, אבל הפעם אני באמת שמח, כי לא הייתי אלוף כבר הרבה זמן. בגמר שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי בשבוע האחרון, ואלו חדשות נהדרות עבורי, כי אני מנסה לצבור מחדש ביטחון".

נדאל זכה בתואר 65 בקריירה (מתוך 93 גמרים), ועלה למקום החמישי ברשימת הטניסאים עם הכי הרבה זכיות בטורנירים בסבב הבכיר: מקדימים אותו ג'ימי קונורס (109), איוון לנדל (94), רוג'ר פדרר (84) וג'ון מקנרו (77). ביורן בורג ופיט סמפראס כבר מאחוריו עם 64 זכיות כל אחד. כמו כן, נדאל השתווה להישג השיא של גיז'רמו וילאס האגדי עם 46 זכיות בטורנירי חימר.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
רק עולה ומטפס. נישיקורי/AP

קיי נישוקרי רשם הבוקר (שני) את הישג השיא שלו בקריירה, כשהעפיל למקום הרביעי בעולם. היפני, שהפסיד בגמר טורניר אקפולקו לדויד פרר, עלה שלב אחד ועבר את אנדי מארי, שירד שני שלבים למקום החמישי. פרר עלה שלב אחד למקום השמיני בזכות הזכייה באקופולקו. העשירייה הראשונה מורכבת בסדר הבא: דג'וקוביץ', פדרר, נדאל, נישיקורי, מארי, ראוניץ', ואוורינקה, פרר, ברדיך וצ'יליץ'.

חואן מונאקו, שהפסיד בגמר בואנוס איירס, עלה 12 שלבים למקום ה-48. בורנה צ'וריץ' הקרואטי בן ה-18, שהעפיל לחצי גמר טורניר דובאי אחרי ניצחון על אנדי מארי, עלה 23 שלבים למקום ה-61. מרסל אילהן, שהעפיל לרבע גמר טורניר דובאי, רשם הישג שיא לטניס הטורקי, כשזינק 27 שלבים למקום ה-77 בעולם. אילהן בן ה-27 היה לטניסאי הטורקי שנכנס למאייה הראשונה בספטמבר 2010.

דודי סלע ירד שמונה שלבים למקום ה-108 בעולם. שחר פאר ירדה שלב אחד למקום ה-113 בעולם, יוליה גלושקו עלתה שני שלבים למקום ה-133 בעולם.

בדירוג הנשים אין שינויים בעשירייה הראשונה, שמורכבת בסדר הבא: סרינה, שראפובה, האלפ, קביטובה, ווזניאקי, איבנוביץ', בושאר, רדוואנסקה, מקארובה, פטקוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully