וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "יש מצבים שאני רואה דברים שקורים לאט יותר מאיך שהם באמת"

הקפטן של הפועל תל אביב הסביר את המשחק ההגנתי המרשים שלו בניצחון על נס ציונה: "לפעמים נכנסים לזון הגנתי". בקבוצה ימשיכו לא להלביש את דיז'ון תומפסון גם נגד הפועל חולון

one

הפועל תל אביב קטעה אמש (ראשון) את רצף ההפסדים שלה על שניים כשהביסה את עירוני נס ציונה 67:98 ובכך הבטיחה לפחות את המקום החמישי בסיום הסיבוב השני. הקבוצה של עודד קטש ניצלה את החסרונות המשמעותיים במדים הכתומים, וברחו ליתרון 18 במחצית, כשבמהלך המחצית השנייה מנצל המאמן את ההזדמנות ונותן מנוחה לרביב לימונד, דוראנד סקוט, לארי אובאנון ומתן נאור, כשמי שמקבלים הזדמנות להראות את היכולת שלהם היו בין היתר גולן גוט, תמיר בלאט ויונתן מור.

מתן נאור היה אחד הגיבורים של המשחק, שלמרות שקלע רק 5 נקודות, הוסיף 7 חטיפות, ובכך השווה את שיא העונה בליגה, וכל זאת ב-21 דקות בלבד, "לא ידעתי כמה חטיפות יש לי", אמר נאור בסיום המשחק, "לא חשבתי מבחינת לשבור שיא, זה לא מעניין, כשאתה חוטף יותר ממה שאתה קולע בדרך כלל זה לא טוב. אני בסדר עם זה. יש מצבים שיש זון התקפי, ויש מצבים מבחינתי שנכנס לזון הגנתי, כשאני רואה דברים שקורים לאט יותר מאיך שהם קורים. שמח שזה הצליח, ושיצאו מזה דברים טובים. עשינו סלים קלים מהחטיפות האלה, וזה נתן לנו פוש, וזהו היסטוריה".

מיטשל וואט שחקן עירוני נס ציונה מול מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בזון הגנתי. מתן נאור/מגד גוזני

בסביבת הקבוצה מחשיבים את המשחק בשבוע הבא נגד הפועל חולון כמשחק חשוב מאוד להמשך הדרך, אם ברצונם של האדומים להגיע עם יתרון ביתיות לרבע גמר הפלייאוף, "אני חושב שבאנו טוב היום, גם במשחק בראשון התחלנו טוב וקרה משהו באמצע, היום שמרנו על אגרסיביות לכל אורך המשחק", סיכם נאור, "היינו צריכים את זה, זה היה משחק מבחינת הטבלה מאוד חשוב, זהו, נגמר ומסתכלים על המשחק הבא, חולון בחוץ זה מאוד קריטי מבחינת דירוג והסיבוב השלישי. משחק קודם הם באו וקפצו עלינו ושיחקו אגרסיבי, מקווה שנזכור את זה ונבוא אגרסיביים".

בקבוצה צפויים להמשיך לספסל את דיז'ון תומפסון גם במשחק בחולון, והוא עשוי לקבל דקות משחק ראשונות רק בתחילת הסיבוב השלישי. תומפסון הגיע לארץ ללא כושר משחק, לאחר שלא שיחק מאמצע דצמבר, ובקבוצה אף מתלבטים את מי לא להלביש כדי לתת לו לטעום דקות משחק כשהמועמדים הם ג'רון מיימון ולארי אובאנון.

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully