וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגה צפוי להיעדר ממשחק הגביע של קרית שמונה נגד מכבי ת"א

החלוץ נפצע בהפסד המאכזב להפועל באר שבע, שהותיר את הקבוצה במרחק ארבע נקודות מהפסגה. גם רוג'רס קולה בספק לגומלין בבלומפילד ביום רביעי. ברק בכר: "לא מתייחס לשמועות על עתידי"

one

עירוני קרית שמונה עוברת תקופה לא קלה. חלום האליפות ספג מכה, כאשר הקבוצה נוצחה אמש 2:1 בבאר שבע והיא מרוחקת כעת ארבע נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב. זה היה משחק רביעי ברציפות של הצפוניים ללא ניצחון בכל המסגרות, ובששת המשחקים האחרונים היא ניצחה רק פעם אחת. לקבוצה אין הרבה זמן להתאושש וכבר ברביעי היא תגיע לבלומפילד, למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה, נגד מכבי תל אביב.

אין ספק שהסגל הקצר יחסית למכבי תל אביב והפועל באר שבע, עומד כעת בעוכרי הקבוצה ואמש אפשר היה לקבל הוכחה נוספת לכך, כאשר לאחר יציאתו של החלוץ דויד מנגה בשל פציעה בקרסול, יצא העוקץ ממשחק ההתקפה של קרית שמונה. מנגה צפוי להיבדק היום (שני) כדי לקבל אבחנה על חומרת הפציעה, ובקבוצה העריכו שהוא ייעדר מהמשחק ביום רביעי. החלוץ הזמבי רוג'רס קולה, שבעצמו הוחלף במחצית השנייה בשל פציעה, סובל מהתכווצויות בשריר התאומים והוא בספק למשחק. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות המאמן ברביעי הוא המגן הפצוע טובארנו פינאס.

המאמן ברק בכר, התראיין אמש בסיום המשחק והתייחס גם לעתידו במועדון. "שמעתי כבר שאני סגור במכבי חיפה, בנבחרת הצעירה, בקפריסין ובבאר שבע. אין מה להתייחס". כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, צפויים בכר והבעלים איזי שרצקי להיפגש עד סוף החודש ולקבל החלטה משותפת, בנוגע לעתידו של המאמן. נכון לעכשיו נראה ששרצקי יציע לבכר עונה נוספת, אולם לא בטוח שהמאמן עצמו יענה בחיוב להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully