וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "בכדורגל הכול אפשרי, עניין האליפות תלוי בנו"

1.3.2015 / 22:56

קפטן באר שבע אופטימי לאחר הניצחון על קרית שמונה: "מכבי תל אביב במצב די טוב, אבל לא נאמר נואש". אלישע לוי: "אנחנו קרובים וזה חשוב". ארבייטמן שוב נפצע. בכר על עתידו: "אפגש עם שרצקי בסוף החודש"

one

הפועל באר שבע הקטינה הערב (ראשון) את הפער שלה ממכבי תל אביב המוליכה לשש נקודות, לאחר שניצחה 1:2 בבית את עירוני קרית שמונה המדורגת שנייה (ארבע פחות מהאלופה). אליניב ברדה היה איש המשחק, לאחר שקטע בצורת של יותר מחמישה חודשים עם צמד מצוין בדקות 15 ו-41. רועי קהת רק השווה זמנית עבור קרית שמונה, שאיבדה את דויד מנגה ורוג'רס קולה בגלל פציעות והם בספק לגומלין רבע גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע עושה סלטה. רוני לבנה
בבאר שבע התגעגעו לחגיגות שלו. אליניב ברדה/רוני לבנה

אליניב ברדה אמר בסיום: "אני לא זוכר תקופה כל כך ארוכה שלא הצלחתי להבקיע, אבל תראו את הקהל. הכי חשוב זה הקבוצה כי כשהיא מצליחה, אני מאושר. שלומי ואני חברים טובים מאוד גם מחוץ למגרש, אנחנו מכוונים אחד את השני. כשהוא מבקיע זה כמו שאני מבקיע. יש לנו חדר הלבשה מאוד מגובש ואני שמח שעשינו ניצחון טוב. ביקורות תמיד יהיו. משחקן התקפה מצפים למספרים. אני ניסיתי להיות הכי רגוע ואני שמח שזה הגיע יחד עם ניצחון. מכבי תל אביב נמצאת במצב די טוב מבחינתם. אנחנו לא נגיד נואש עד הסוף, גם לנו יש את המטרות שלנו השנה. יש עוד שני משחקים, ואני קורא לשחקנים להתרכז במשחק הבא ולא להסתכל רחוק. בכדורגל הכול אפשרי, אני מטבעי מאמין ועניין האליפות תלוי בנו".

בסיום המשחק ניגש ברדה לנחם את שלומי ארבייטמן שנראה מאוכזב מאוד. ההערכה הראשונית היא שהחלוץ שוב סובל ממתיחה במפשעה. "איזה חוסר מזל, דווקא ברגע הכי חשוב", אמר ארבייטמן לחבריו. מחר ייבדק ארבייטמן ואז יתברר כמה זמן ייעדר, אם בכלל. ברדה חגג דקות ארוכות עם האוהדים, לאחר שלא כבש מאז המחזור השלישי.

מאמנו אלישע לוי התייחס לביקורות שספג בתקופה האחרונה: "ביקורת זה לא חדש, אם היא עניינית אז מבחינתי אין בעיה. שהפרשנים יבקרו, לא תמיד הם צודקים, אבל זה התפקיד שלהם. אנחנו צריכים לעשות את מה שנדרש ואני שמח שהיום היה לנו משחק טוב. ראינו מהרגע הראשון קבוצה שנאבקת על כל כדור, משחקת לעומק, מסוכנת ושמרה על קצב גבוה לאורך כל המשחק. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת, באמת קבוצה חזקה".

על ברדה: "הוא הביא את האיכויות שלו, את הניסיון שלו והיום גם הגיעו השערים ואני שמח מאוד בשבילו. היום הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח קבוצה נהדרת בבית. דווקא בחוץ אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות ואני מקווה שזה ישתנה".

על המירוץ לאליפות: "אנחנו מאוד קרובים וזה חשוב, אבל צריך להיות עם הרגליים על הקרקע. אם הבאנו אליפות, גדול. אבל אם לא, לא צריך לסגור את המועדון. יש פער גדול בין זה לבין זה. אנחנו בעמדה טובה בליגה, שנה שנייה מגיעים רחוק בגביע. צריך להמשיך לעבוד כך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אין לו בעיה שיבקרו. אלישע לוי/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה: "שלטנו במחצית השנייה, אבל לא היינו מספיק איכותיים ומספיק תכליתיים. חבל שלא ניצלנו שני מצבים במחצית השנייה, אבל עשינו הכול ונתנו הכול. באנו מאוד מוכנים למשחק והתוצאה מאכזבת, לא הגיע לנו להפסיד. מגרש קשה, הפסדנו ומסתכלים קדימה כבר. מכבי תל אביב פתחה פער די משמעותי ובאר שבע תמיד הייתה בתמונה, זה פער שעוד אפשר לצמצם. אנחנו מפסידים יותר מדי נקודות בדרך לפלייאוף, אבל בפלייאוף הכול אפשרי".

על עתידו במועדון: "שמעתי כבר שאני סגור במכבי חיפה, באולימפית, בקפריסין ובבאר שבע. אין מה להתייחס. מחר תצא הודעה על הפגישה עם איזי שרצקי בסוף החודש והכול יהיה בסדר".

הקפטן שיר צדק הוסיף: "רצינו לקחת שלוש נקודות, אבל באר שבע עשו ניצחון חשוב וחזרו למאבק. אנחנו מתרכזים כבר במשחק הבא, זה כרגע המשחק הכי חשוב כי משם אין דרך חזרה. במשחקים האחרונים לא כל כך הצלחנו לקחת נקודות, זה עוד יותר מאכזב, אבל קיבלנו היום גולים מ-30-40 מטר ואפשר להבין. קורה. ברק איתנו כרגע, לא יודע מה יהיה בהמשך. הוא כאן בשבילנו ואנחנו בשבילו, זה מה שחשוב".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עד סוף החודש תהיה תשובה. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully