וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מתן נאור נתן הצגה הגנתית שמזמן לא ראיתי"

1.3.2015 / 22:10

מאמן הפועל תל אביב החמיא לכוכב שלו על ההופעה נגד נס ציונה, והוסיף: "חולון בחוץ זה אחד המשחקים הכי קשים במהלך העונה". זילברשטיין: "אין עניין להרים ידיים, אלא לשנות עד שזה יתפוס, וזה יקרה"

one

הפועל תל אביב עצרה הערב (ראשון) את רצף שני ההפסדים שלה עם ניצחון גדול בדרייב אין על עירוני נס ציונה המסתבכת 67:98. יינסי גייטס כיכב עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים בדרך למקום השלישי. הכתומים של נדב זילברשטיין ספגו הפסד שישי ברציפות.

הפועל תל אביב הביסה 67:98 את עירוני נס ציונה

שחקני הפועל תל אביב כדורסל חוגגים. מגד גוזני
עלו למקום השלישי. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש, היה מאושר בסיום, והסביר: "פשוט שיחקנו טוב. אני חושב שנס ציונה קבוצה מספיק עמוקה. גם בשבוע שעבר שיחקנו עם קבוצה חסרה והפסדנו. הדרך שבה שיחקנו השפיעה, לפעמים שחקנים נכנסים יותר טוב למשחק, מתן נתן הצגה הגנתית שהרבה זמן לא ראיתי. הוא מרשים מאוד. שחקנים נכנסו טוב למשחק, ההתקפה זרמה, ופרט לרבע הראשון שסיימנו עם אפס עבירות ויכולנו למנוע חלק מהסלים שקיבלנו, בסך הכול אני שמח שחילקנו דקות. שחקנים עלו מהספסל ושיחקו טוב".

על יכולתו של דוראנד סקוט שסיים עם 12 נקודות אמר קטש: "דיברנו על דוראנד במהלך העונה. יש לו את הדרך שלו לעשות את הדברים. אלה לא תמיד הדרכים הקונבנציונליות, אני אוהב שהוא אגרסיבי". על המשך המאבקים בליגה הוסיף קטש: "יש עוד מספיק משחקים. העניין עם חולון הוא די פשוט. זו קבוצה שנמצאת בסביבה שלו בטבלה, היא ניצחה אותנו בבית, יש למשחק הזה משנה תוקף. אם הם ינצחו אותנו פעמיים, יש להם יתרון כפול עלינו. כל המשחקים חשובים, חולון בחוץ זה אחד המשחקים היותר קשים במהלך העונה מעבר לזה שהם קבוצה טובה. אני חושב שיהיה משחק מאוד מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עודד קטש מאמן הפועל תל אביב עם נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
זה שמתאושש וזה שבצרות. קטש וזילברשטיין/מגד גוזני

נדב זילברשטיין, המאמן המפסיד, סיכם: "כל מה שאנחנו צריכים לעשות וכל מה שאנחנו מדברים יישאר בינינו. להביא לפה שחקן ביומיים-שלושה זה לא משהו שפשוט לעשות, וגם לא בטוחים שזה מה שצריך. חסרנו היום שני שחקנים מאוד משמעותיים, טל דן ופרסטון נואלס, אני יכול לתרץ את זה בזה, אבל אני לא נוהג ככה. אני סומך על השחקנים מהראשון ועד האחרון, שחקנים אחרים היו צריכים להתעלות. לצערי זה לא קרה היום, באמצע הרבע השני נשברנו מהר מדי וזה לא קרה לנו עד היום. אסור שזה יקרה יותר לעולם. המשחק של שבוע הבא הוא משחק הרבה יותר חשוב מחשוב. זה פעם ראשונה שהמועדון נמצא בסיטואציה כזו, ובחיים של מועדון כדי לגדול ולבנות מסורת, צריך לדעת איך להתנהל ולצאת ממצבים כאלה. זו גם הסיבה שאנחנו מתנהלים בשיקול דעת ולא בפזיזות". על הסיכוי שלו להצליח להחזיר את הקבוצה למסלול אמר זילברשטיין: "אין פה עניין של לוותר ואין פה עניין של להרים ידיים. צריך להמשיך לבדוק את הדברים ולשנות עד שזה יתפוס, וזה יקרה. יש לנו שחקנים מספיק טובים בשביל שזה יקרה".

צבעו את הדרייב אין. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully