וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר הגיעו לתמוך באלי טביב: "תדע שיש צבא מאחוריך"

1.3.2015 / 20:32

כ-40 מאוהדי הקבוצה התייצבו בכפר שמריהו ושוחחו עם טביב לאחר אירוע הירי בו נפצע בצורה קלה. הבעלים אמר להם: "ניסו להוריד אותי, ההרגשה רעה. אוהב אתכם ואת בית"ר, אך לא יודע מה אעשה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כ-40 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הערב (ראשון) לביתו של אלי טביב בכפר שמריהו, על מנת להפגין את תמיכתם בבעלים של הקבוצה לאחר שנורה אמש ונפצע קל בידו. טביב, שהודיע מוקדם יותר כי הוא שוקל את המשך דרכו בבית"ר ובכדורגל הישראלי בעקבות האירוע, קיבל את פני האוהדים, שדיברו איתו וביקשו לחזק אותו.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עובר ימים לא קלים. טביב/קובי אליהו

טביב אמר לאוהדים: "ניסו להוריד אותי. הכדור נכנס ליד, ההרגשה רעה. אני עדיין לא יודע מה אעשה. אני עוד לא מעכל הכול. רוצה להתאושש קודם. אני אוהב אתכם ואת בית"ר, אבל צריך לעשות חושבים עם עצמי".

האוהדים הבטיחו לו: "אנחנו מאחוריך, אוהבים אותך ונהפוך עולמות בשבילך אם צריך. אנחנו איתך בכל מצב, אנחנו יודעים שמדובר בחיים שלך. תדע שיש פה צבא מאחוריך... אם אתה מחליט להילחם אנחנו איתך עד הסוף. אם צריך, נשים חמש מכוניות לפניך וחמש מאחוריך".

לכלי התקשורת אמר טביב: "מאוד מחזק אותי שהם באו לחזק, אלה אוהדים אמיתיים. אני עדיין בהלם מהכול, אך מודה להם ומאוד מעריך. מחר אגיע לבית המשפט כרגיל, זה שולי לעומת מה שעברתי ביממה האחרונה".

עוד באותו נושא

הערכה במשטרה: הירי לעבר אלי טביב - ניסיון חיסול

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דיבר עם האוהדים. אלי טביב/קובי אליהו

מוקדם יותר הוציאה בית"ר ירושלים הודעה רשמית ובה נאמר: "שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והנהלת המועדון שולחים איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה לבעלים היקר של המועדון, מר אלי טביב. אנו רוצים לחזק את ידיו ואת ידי משפחתו ברגעים הלא פשוטים שעוברים עליהם. אנו שולחים חיבוק חם ואוהב לאלי, אשר אהבתו ומסירותו למועדון ולקבוצה ברורים ומורגשים לנו. יחד, כגוף אחד, נמשיך וניתן הכול על מנת לעמוד במשימות שנותרו לנו ונשמור על הבית שלנו כמשפחה אחת, שבראשה עומד בגאון אלי טביב".

אלי טביב נורה אמש על ידי אלמוני ונפצע קל

טביב מאיים לעזוב את הכדורגל הישראלי

מקורב לטביב: "ייתכן שזה קשור למכירת בית"ר"

אנשי הכדורגל הישראלי הגיבו: "מדובר באירוע חמור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully