וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:5 משוגע לוולפסבורג על ורדר ברמן, צמד לבאס דוסט

הזאבים שוב היו מעורבים במשחק מטורף, במהלכו נקלעו לפיגור שלוש פעמים. ההולנדי שוב להט, דה ברוין תרם שלושה בישולים, גם לקאליג'יורי סיים עם צמד. יונזוביץ', די סנטו ו-ויירנייה (עצמי) כבשו מנגד

שחקן וולפסבורג, באס דוסט, חוגג. AP
באס דוסט חוגג. השחקן הלוהט באירופה?/AP

המחזור ה-23 בליגה הגרמנית סיפק הערב (ראשון) משחק משוגע, בסיומו גברה וולפסבורג 3:5 על ורדר ברמן בחוץ. המדורגת שלישית, בורוסיה מנשנגלדבאך, מול פדרבורן. גלדבאך, שרשמה שני הפסדים ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, יצאה הפעם כשידה על העליונה כשניצחה 0:2.

ורדר ברמן - וולפסבורג 5:3

שוב משחק מטורף, שוב מספר לא הגיוני של שערים, שוב וולפסבורג ושוב באס דוסט. הזאבים, שלפני כשלושה שבועות גברו 4:5 בחוץ על באייר לברקוזן, סיפקו הערב עוד תצוגה מדהימה, כשניצחו 3:5 בחוץ את ורדר ברמן, לאחר שהיו בפיגור לא פחות משלוש פעמים במהלך ההתמודדות.

כבר בדקות הראשונות ניתן היה להבין כי מצפה לנו משהו מיוחד. אחרי תשע דקות זלאטקו יונזוביץ' העלה את ורדר ברמן ליתרון כשדקה לאחר מכן דניאל קאליג'יורי קבע שוויון. בדקה ה-16 פרנקו די סנטו כבש שוב עבור המארחת, לפני שבדקה ה-18 מקסמיליאן ארנולד קבע 2:2 משוגע, אחרי פחות מ-20 דקות. עשר דקות אחרי כן ויירינייה כבש עצמי, והתוצאה (2:3) נותרה בעינה עד לסיום המחצית. בדקה ה-49, החלוץ ההולנדי, באס דוסט, שנמצא בכושר פשוט מטורף, מצא את הרשת ושתי דקות לאחר מכן הוא כבר השלים צמד (שערו ה-13 העונה בליגה). בדקה ה-53 קאליג'יורי השלים גם הוא צמד וקבע את תוצאת המשחק, 3:5, כשגם קווין דה ברוין רשם משחק אדיר עם שלושה בישולים (העלה את מאזנו ל-15 העונה).

בורוסיה מנשנגלדבאך - פדרבורן 0:2

בורוסיה מנשנגלדבאך הצליחה להתאושש מהתקופה הנוראית שפקדה אותה (ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות) עם 0:2 ביתי על פדרבורן, והיא החזירה את הפער מבאייר לברקוזן השלישית בטבלה לארבע נקודות. פביאן ג'ונסון, עם שערו הראשון בליגה העונה העלה את גלדבאך ליתרון בדקה ה-18, פטריק הרמן, עם שערו השישי העונה בליגה והעשירי בכל המסגרות, כבש את השני וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-81.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully