וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי זכתה בגביע הליגה אחרי 0:2 על טוטנהאם בגמר

תואר ראשון למוריניו בקדנציה השנייה בצ'לסי: טרי כבש מקרוב אחרי כדור חופשי (45), דייגו קוסטה נעזר בהסטה של ווקר כדי להבקיע את השני (56) והכחולים הניפו את גביע הליגה בפעם החמישית

ז'וזה מוריניו מעולם לא הפסיד גמר באנגליה, והערב (ראשון) זכה עם צ'לסי בתואר ראשון בקדנציה השנייה שלו במועדון, אחרי ניצחון 0:2 על טוטנהאם בגמר גביע הליגה בוומבלי. המאמן הפורטוגלי סבל מבצורת תארים ב-2013 ו-2014, אך שערים של ג'ון טרי (45) ודייגו קוסטה (56) סידרו לצ'לסי זכייה חמישית בגביע הליגה ושלישית עם מוריניו (אחרי ההנפות ב-2005 ו-2007). טוטנהאם נותרה ללא תואר מאז 2008, אז ניצחה באותו מעמד ובאותו אצטדיון את אותה יריבה, אז עם אברהם גרנט על הקווים.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי מניף את גביע הליגה. GettyImages
עוד גביע לאוסף. ג'ון טרי מניף/GettyImages

צ'לסי למדה את הלקח מההפסד 5:3 לטוטנהאם בינואר, כשהפעם מוריניו הוסיף את קורט זומה כמעין בלם שלישי, כפי שעשה בזמנו עם דויד לואיז. המהלך הזה הוציא מהמשחק את כריסטיאן אריקסן, שפרט לכדור חופשי שסובב למשקוף בדקה ה-10, לא תרם יותר מדי לתרנגולים ולא הצליח להפעיל את הארי קיין המתוסכל. מנגד, מוליכת הפרמיירליג הייתה מסוכנת במצבים הנייחים ובסיום המחצית ניצלה אחד מהם, כשהגנת טוטנהאם כשלה וטרי היה במקום כדי לכבוש מקרוב את שער הגמרים הראשון שלו בקריירה.

דייגו קוסטה, שבמחצית הראשונה בעיקר חיפש עם מי לריב והתעמת עם אריק דייר ונביל בנטאלב, קיבל מצב אחד טוב בדקה ה-56 ותרגם אותו לשער ראשון שלו במדי צ'לסי מחוץ לליגה. ססק פברגאס, שבישל לו כל כך הרבה שערים בתחילת העונה, שלח אותו לרחבה ובעזרת הרגל של קייל ווקר מצא הברזילאי-ספרדי את הרשת. השער הזה הוציא את הרוח מהמפרשים של טוטנהאם, שלא הצליחה לספק תגובה מול הגנת הברזל של טרי וג'ון קייהיל, והוסיפה לעצמה עוד מפח נפש במעמד הגמר. צ'לסי עם תואר ראשון, כשעדיין יש לה אפשרות לשניים נוספים (ליגה וליגת האלופות). אפקט העונה השנייה של מוריניו החל.

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
גם הוא זכה להשתתף בחגיגות. דידייה דרוגבה/GettyImages
ז'וזה מוריניו מניף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully