וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייזבה: "לא צריכה לחשוב על גמר אלא על קפיצה טובה"

1.3.2015 / 15:02

קופצת המשולשת מוכנה לאליפות אירופה באולם בפראג בסוף השבוע. באיגוד סימנו כמטרה לפחות גמר אחד עם אופציה לשניים. אולגה לנסקי: "אני מקווה שאראה למה אני מסוגלת"

האתלטית אולגה לנסקי. ברני ארדוב
תתחרה ב-60 מטר. לנסקי/ברני ארדוב

איגוד האתלטיקה ערך היום (ראשון) במשרדי הוועד האולימפי מסיבת עיתונאים לקראת אליפות אירופה באולם שתיפתח בסוף השבוע בפראג. את ישראל ייצגו ארבעה: מדליסט הארד ב-400 מטר דונלד סנפורד, הקופצת לגובה מעין שחף, קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו והאצנית אולגה לנסקי שתתחרה ב-60 מטר.

קנייזבה, שהתאוששה מפציעה ולאחרונה קבעה שיא ישראלי 14.23 שסידר לה קריטריון לאליפות העולם, אמרה: "אני מרגישה טוב עכשיו. התחלתי לעבוד קצת מאוחר. אני שמחה שקבעתי שיא ישראלי וקריטריון לאליפות העולם. השיא שלי באולם הוא 14.30 ואם הכול יהיה בסדר אני צריכה לעבור את זה. לא עשיתי מספיק תחרויות הכנה. אני לא צריכה לחשוב על גמר אלא על קפיצה טובה. אני יכולה לחשוב על הרבה דברים אבל זה לא ייתן כלום".

שחף שהספיקה לעבור מתחילת השנה 1.90 פעם אחת מקווה להגיע רחוק יותר בתחרות: "נכון שרף 1.94 זה מעבר למה שעשיתי, אבל אני אחרי הכנה טובה. צריך לזכור שהתחרות הזו היא לא המטרה שלנו. אני יודעת למה אני מסוגלת. אני נמצאת בכושר טוב. מי לא רוצה לעשות קפיצת מדרגה? גם אם זה לא יקרה עכשיו, יש מספיק זמן ורואים את ריו בעיניים".

קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו, הקופצת לגובה מעיין שחף. ברני ארדוב
"מי לא רוצה לעשות קפיצת מדרגה?". שחף/ברני ארדוב

לנסקי שהספיקה לקבוע מוקדם יותר השנה את התוצאה הטובה ביותר ב-60 מטר כאשר עצרה את השעונים על 7.48 אמרה: "הציפיות שלי הן לעלות שלב ולשבור שיא ישראלי. חבל לי שאני נוסעת בלי המאמנת האישית שלי, זה יהיה לא רגיל. חזרתי בכושר טוב. הייתה לי פציעה לפני התחרויות. אני מקווה שאני אראה למה אני מסוגלת".

דונלד סנפורד אמנם נעדר ממסיבת העיתונאים, אבל מאמנו יגאל בלון, התייחס למצבו הפיזי של האתלט המוביל: "ריצת 400 באולם שונה מריצה בקיץ. עוד לפני סוף הסיבוב הראשון מתחילה המלחמה. דונלד במצב טוב, הוא לוחם ומסתכל על התחרות כבונוס לקיץ ואם הכול יהיה בסדר, הוא צריך לרוץ טוב".

דורון קופמן, יושב ראש האיגוד: "יש לנו ציפיות לתוצאות בתחרות הזו. מחנה אנחנו מצפים לגמר וכך גם ממעין. מאולגה נרצה לראות עליית שלב ולשפר תוצאה ומדונלד מצפים לחצי גמר-גמר. לדונלד יש בעיה באולם כי הוא גבוה, אבל אי אפשר לדעת למה לצפות ממנו". ז'אק כהן, מנכ"ל האיגוד, הוסיף: "אנחנו מקווים לחזור עם גמר אחד לפחות אם לא יותר ואולי לעוד הפתעות בדרך. זה תלוי בספורטאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully