וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: בית"ר לא תוכל לארח את משחקי הפלייאוף הראשונים

1.3.2015 / 17:15

בקשתה של בית"ר לבטל את הרדיוס בעקבות הקריאות הגזעניות לאחמד עאבד לא התקבלה והם ייאלצו לנדוד בשני משחקי הבית הראשונים בפלייאוף. המשחק מול מכבי תל אביב ייערך בסמי עופר

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים

נדחה ערעורה של בית"ר ירושלים לעונש הרדיוס הנוסף שהוטל עליה בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה לעבר שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. כך פרסמה היום (ראשון) ההתאחדות לכדורגל. המשמעות היא שבנוסף לרדיוס מול מכבי תל אביב במחזור הבא, בית"ר תיאלץ לנדוד מחוץ לטדי גם בשני משחקי הבית הראשונים בפלייאוף. גם הקנס בסך 40 אלף שקל נותר על כנו.

עוד נודע היום בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב תחזורנה לאצטדיון סמי עופר. כמעט ארבעה חודשים אחרי שנאבקו זו בזו באותו מגרש עקב עונש הרדיוס שריצתה מכבי תל אביב, השתיים תפגשנה בנסיבות דומות, הפעם בגלל עונש שמרצה בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (ראשון) רשמית כי תארח את משחק הרדיוס שלה מול האלופה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל באצטדיון החדש בחיפה.

שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי, מול מהראן ראדי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זיכרונות מהמפגש הקודם. אצילי עם ראדי/ברני ארדוב

המפגש הכפול בין השתיים באצטדיון יצור מצב מיוחד, ששני המשחקים משוחקים באותו אצטדיון שלא באחת משתי הערים. בעבר, כבר קרה ששני משחקים בין הקבוצות התקיימו בבלומפילד. המשחק ייערך ביום שני בשבוע הבא, ובבית"ר מקווים כי האצטדיון יתמלא בכ-30 אלף צופים.

(עדכון ראשון: 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully