וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:76 לכוכב האדום בבלגרד

אלופת אירופה בצרות צרורות: האחרונה בבית ה' סיפקה ריצה מדהימה של 0:20 ברבע האחרון והדהימה את הצהובים. פארגו איבד שישה כדורים, רנדל וסופו לא הופיעו, ובשבוע הבא המשימה קשה שבעתיים: משחק חוץ בברצלונה

עריכת וידאו: טל רזניק

שבועיים לאחר שהפסידה בביתה לאלבה ברלין, מכבי תל אביב רשמה הפסד יורוליג מביך נוסף. אלופת אירופה נכנעה הערב (חמישי) לכוכב האדום 89:76 בבלגרד לאחר אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה באירופה, וכעת המקום השני בבית ה' בסכנה ממשית. בשבוע הבא תצא קבוצתו של גיא גודס למשחק חוץ קשה וגורלי בברצלונה, וכדי שיהיה לה סיכוי כלשהו לתת פייט לקטלאנים, היא תהיה חייבת להציג משחק הרבה, הרבה יותר טוב. יכול להיות שהעומס של הימים האחרונים מתחיל לתת את אותותיו.

הפתיחה לא בישרה טובות. מכבי סיימה את המחצית הראשונה עם 4 מ-17 מחוץ לקשת, ג'רמי פארגו איבד ארבע פעמים, ולמשך מרבית הדקות היתה צריכה קבוצתו של גיא גודס לרדוף אחרי המארחת, נועלת בית ה'. ברבע השלישי היא עוד סיפקה ריצת 0:12 שהעניקה לה יתרון בן 8 נקודות, אך דווקא ברגע הזה נתקעה, וסיפקה כמה מהדקות הגרועות ביותר שלה העונה. זה קרה בתחילת הרבע האחרון, כשפארגו פשוט השתולל, והכוכב האדום ניצלה זאת לריצה מדהימה של 3:26 בניצוחו של בובאן מריאנוביץ' האימתני (19 נקודות, 17 ריבאונדים), בדרך ליתרון 68:82. משם מכבי ממש, אבל ממש לא חזרה.

קל להפנות את האצבע המאשימה לפארגו, שאיבד היום שישה כדורים, אך הוא לא האשם היחיד בקריסה הצהובה. סופוקליס שחורציאניטיס היה רע מאוד (2 נקודות), בריאן רנדל המשיך את התקופה המאכזבת שלו (4), כשגם מרקיז היינס וג'ו אלכסנדר לא תרמו דבר. היכולת הזו לא רק שלא תספיק לברצלונה בשבוע הבא, היא גם עלולה לדרדר את מכבי למקום הרביעי בבית, שמבטיח הצטלבות קשה מאוד ללא יתרון ביתיות. בינתיים, וביכולת כזאת, הצהובים כלל לא יכולים לחשוב על ההצלבה. רק נזכיר שלגודס יש עוד משחקי חוץ אימתניים - בברצלונה, ולאחר מכן במדריד מול ריאל. לפתע, ניצחונות הבית על שתי הענקיות הספרדיות כבר בקושי זכורים.

צ'רלס ג'נקינס שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
נוק אאוט סרבי. ג'נקינס/GettyImages

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, דווין סמית', בריאן רנדל ואלכס טיוס, בעוד הכוכב האדום העלתה את מרכוס וויליאמס, יאקה בלאז'יץ', ניקולה קאליניץ', מרקו טייץ' ובובאן מריאנוביץ'. הסרבים עלו ל-0:6 מהיר, מכבי קלעה נקודות ראשונות אחרי 3:30 דקות, דווין סמית' צלף אחרי שתי החטאות רצופות מחוץ לקשת וסופו, שעלה מהספסל, ספג עבירה שנייה מהירה וירד אליו. טיוס השווה ל-11:11, נייט לינהארט נכנס אך אלופת אירופה לא פגעה ל-3 ולוקה מיטרוביץ' ניצל זאת כדי לקבוע 12:16 לכוכב האדום. היינס צימק, ולינהארט הוסיף שלשה על הבאזר כדי להעניק למכבי 18:20 עם תום הרבע הראשון.

רבע שני:

הרבע השני נפתח גם הוא עם אחוזי קליעה חלשים משני הכיוונים, כשקאליניץ' ומריאנוביץ' ניצלו זאת כדי להעלות את המארחת ל-24:28. סופו התקשה להיכנס למשחק, צ'ארלס ג'נקינגס קבע 26:31, פארגו צימק עם שלשה משלו, קאליניץ' הפציץ בצד השני, ולפני הירידה לחדרי ההלבשה רשם פארגו את איבוד הכדור הרביעי שלו. המחצית הסתיימה ב-34:38 לסרבים, כשדווין סמית' הוליך את מכבי עם 8 נקודות. הצהובים סיימו את 20 הדקות הראשונות עם 4 מ-17 ל-3.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן הכוכב האדום בלגרד יאקה בלאז'יץ'. GettyImages
התפרקות משפילה. פארגו/GettyImages

רבע שלישי:

פארגו פתח את הרבע השלישי איפה שסיים את השני: עם איבוד טפשי, שאפשר לוויליאמס לצלוף שלשה ולקבוע יתרון שיא של 34:41. כוכב מכבי תל אביב כיפר על כך עם שני ג'אמפים מוצלח וצימק ל-43:41. בלאזיץ' קבע 45:51, אך טיוס, פארגו, לינהארט ואוחיון ענו בריצת 0:12 שהעלתה את הצהובים ל-51:57, בדרך ליתרון 54:59 עם העליה לרבע המכריע.

רבע רביעי:

דווין סמית' פתח את הרבע האחרון עם שלשה חשובה, לינהארט הוסיף אחת משלו ושמונה דקות לסיום הראה לוח התוצאות 57:65. גמור? ממש, ממש לא. המארחת לא אמרה נואש וענתה בריצה אדירה של 3:13, כששלשות של וויליאמס וג'נקינס העלו אותה ל-68:70, חמש וחצי דקות לבאזר. פארגו לא הפסיק לאבד, וויליאמס תפר שלשה ענקית נוספת והאריך את הריצה ל-3:21 (!), כשהכוכב האדום הוליכה 68:78, ארבע דקות לסיום. פארגו סופסל, מריאנוביץ' דאג שהריצה תתארך לה ל-3:26 (ו-0:20) וקבע 68:83, ומשם מכבי כבר לא ידעה כיצד לחזור. זה נגמר ב-76:89 מהדהד לכוכב האדום. תוצאת הרבע האחרון 17:35 למארחת. מדהים.

בובאן מריאנוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד (אמצע) מול דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. GettyImages
בלתי עציר. מריאנוביץ'/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 15 (3 מ-8 ל-2, 2 מ-9 ל-3), ג'רמי פארגו 14 (2 מ-6 ל-3), 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 איבודים, נייט לינהארט 12 ו-5 אסיסטים, אלכס טיוס 12, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות, ג'ו אלכסנדר 6, יוגב אוחיון 6 ו-8 אסיסטים, מרקיז היינס 5 (1 מ-4 ל-3), בריאן רנדל 4, סופוקליס שחורציאניטיס 2.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: בובאן מריאנוביץ' 19 ו-17 ריבאונדים, מרכוס וויליאמס 17 (5 מ-8 ל-3), 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, צ'ארלס ג'נקינס 16, ניקולה קאליניץ' 14, יאקה בלאז'יץ' 7, נמניה דנגוביץ' 5, לוקה מיטרוביץ' 4, מרקו טייץ' 4, סטפן יוביץ' 3.

רנדל מול בלאז'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully