וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן הפועל עכו נעצר בחשד למעורבות בקטטה במועדון

1.3.2015 / 13:20

בשורות רעות לצפוניים, דווקא בעיצומם של רגעי שמחה נדירים: מיד אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב יצא אחד משחקני הקבוצה לבלות ונעצר יחד עם שלושה חשודים נוספים. החקירה נמשכת

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014/חטיבת דובר המשטרה

בלילה שאחרי הניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב יצא אחד משחקניו של שלומי דורה לחגוג במועדון בצפון, וסיים את הלילה במעצר יחד עם שלושה בליינים נוספים, אחרי שהתקוטטו בתוך המועדון ומחוצה לו. היום יובא השחקן בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו.

ארבעת החשודים שוחררו על ידי בית משפט שלום בעכו למעצר בית, בשעה שתחנת כרמיאל ממשיכה בחקירה. הבשורה נחתה על עכו דווקא ברגעי שמחה נדירים העונה. עכו גברה אמש 0:1 על הפועל תל אביב בצורה דרמטית, אחרי שדודו ביטון החמיץ פנדל עבור האדומים בדקה ה-74 ואפשר ליובל אבידור לכבוש שער ניצחון חשוב בדקה ה-94.

שלומי דורה אמר אמש: "אם נרד ללאומית, לפחות נראה כמו שנראינו היום. הלוואי והייתי יודע מה עובר עליי עכשיו. יש לי מחשבות על ההחמצות בשבוע שעבר ועל המקום שבו היינו יכולים להיות. נסתכל על כל משחק לגופו ואם נמשיך ביכולת הזו...ידענו שזה צריך לקרות מתישהו. זה ניצחון ראשון שלי בעכו כמאמן. אני מקווה שזה פתח לבאות. אנחנו מנסים להעביר לשחקנים את האמונה שהפער בנקודות זה לתקשורת, לא בשבילנו. נצטרך לעבוד קשה כמו שעשינו במשחקים האחרונים. יכול להיות שהדקה ה-93 של הגול שלנו הוא פתח לבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully