וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "עצוב שזה קרה". שמעון מזרחי: "זה חמור, מקווה שיעשה חושבים"

1.3.2015 / 11:57

ברחבי הספורט הישראלי הגיבו לירי לעבר הבעלים של בית"ר ירושלים. משה דמאיו: "מקווה שאין קשר לכדורגל. מדובר בקולגה וזה מצער". סתיו שחם: "צריך לתת למשטרה לעשות את העבודה"

צילום: באדיבות ערוץ 10, אבי כהן; עריכה: שניר דבוש

אירוע הירי לעבר אלי טביב הלילה משקף גם מציאות חדשה בקרב אנשי ספורט בישראל, שאמרו הבוקר (ראשון) כי הם מקווים שאין קשר לכדורגל הישראלי. כמה מהם לא הסכימו להתראיין בטענה שהם עדיין לא יודעים בוודאות שמדובר באירוע שקשור לספורט בארץ, אחרים טענו כי אם המשטרה תגלה שכך יהיה, יש לטפל בו בחומרה על מנת שלא לגרום לנטישה של בעלי קבוצות אחרות ובכך לגרום לתופעה חדשה בכדורגל הישראלי.

אלי טביב נורה הלילה על ידי אלמוני ונפצע קל

טביב מאיים לעזוב את הכדורגל: "שוקל את המשך דרכי"

מקורב לטביב: "ייתכן שזה קשור למכירת בית"ר, יש דברים שגם המשטרה יודעת"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
יש או אין קשר? אלי טביב/יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיב: "חמור מאוד אם יש קשר בין המקרה הזה לספורט. אני מאוד מקווה שלא, עצוב מאוד שזה קרה".

יו"ר מכבי תל אביב בכדורסל, שמעון מזרחי, ציין: "מדובר במקרה חמור מאוד אם הוא קשור לספורט. שמעתי הבוקר את טביב ברדיו שאמר שהוא חושב לפרוש. אני מקווה שיעשה חושבים ונקווה שיהיה לו הכח להמשיך".

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, אמר: "הפועל כפר סבא לא צד בעניין, אבל כמובן שמאוד הופתעתי מהעניין הזה. מהיכרותי עם עולם הכדורגל בשנתיים האחרונות, לא נתקלתי בעבריינים כאלה ואחרים. אני מאחל לאלי טביב בריאות ושיחזור לאיתנו. אני חושב שצריך לתת למשטרה לעשות את העבודה ולהימנע מלהסיק מסקנות".

מנכ"ל מכבי נתניה, עו"ד רועי דניאל: "לפני שאנשים יוצאים בהצהרות, אני מציע לחכות ולראות אם יש קשר בין האירוע לכדורגל. אם אכן יגלו כי קיים קשר כזה, צריך להתכנס ולקבל החלטות משום שמדובר בחציית גבולות. בלי קשר, מדובר באירוע חמור. אני שולח איחוליי החלמה למר טביב".

משה דמאיו, הבעלים של בני יהודה: "אין קשר אם זה קשור לכדורגל או לא, מדובר בקולגה, וזה מצער. אני מקווה מאוד שזה לא קשור לכדורגל, וגם אם זה לא קשור מדובר באירוע חמור. בוא ניתן למשטרה לעשות את עבודתה ולא נאמר דברים שאחר כך נצטער עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רועי דניאל מנכ"ל מכבי נתניה. מגד גוזני
מדובר באירוע חמור. רועי דניאל/מגד גוזני

מבית"ר ירושלים נמסר: "שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והנהלת המועדון שולחים איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה לבעלים היקר של המועדון, מר אלי טביב. אנו רוצים לחזק את ידיו ואת ידי משפחתו ברגעים הלא פשוטים שעוברים עליהם. אנו שולחים חיבוק חם ואוהב לאלי, אשר אהבתו ומסירותו למועדון ולקבוצה ברורים ומורגשים לנו. יחד, כגוף אחד, נמשיך וניתן הכול על מנת לעמוד במשימות שנותרו לנו ונשמור על הבית שלנו כמשפחה אחת, שבראשה עומד בגאון אלי טביב".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות מאחלת לאלי טביב החלמה מהירה ומשוכנעת כי משטרת ישראל תדע לאתר את מי שאחראים לאירוע החמור".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנכ"ל המנהלת אורן חסון שוחח הבוקר עם מר טביב ודרש בשלומו. מנהלת הליגות קוראת למשטרה לפעול במהירות לחקירת תקרית הירי ולמציאת עבריינים שירו על הבעלים של בית"ר. המנהלת מאחלת למר טביב בריאות מלאה ושיחזור בהקדם לאיתנו".

מהפועל באר שבע נמסר: "מאחלים לאלי טביב החלמה מהירה ושלמה, מקווים ובטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה ומצא את האחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully