וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי באלי טביב: "ייתכן שזה קשור למכירת בית"ר, יש דברים שגם המשטרה יודעת"

1.3.2015 / 10:13

מקורב לבעלי בית"ר אמר לוואלה ספורט בעקבות תקרית הירי: "לא סתם טביב אומר כדורגל ולא מתייחס ספציפית, הוא לוקח בחשבון את הכל. כנראה שגם אם יהרגו את טביב אף אחד לא יטפל בזה"

צילום: באדיבות ערוץ 10, אבי כהן; עריכה: שניר דבוש

הרוחות בבית"ר ירושלים עדיין סוערות בעקבות תקרית הירי באלי טביב הלילה (בין שבת לראשון). הבעלים מתח קו ברור בין האירוע למחאות של אוהדי הפועל תל אביב נגדו, אך מקורב לטביב אמר הבוקר לוואלה ספורט: "לא סתם טביב אומר כדורגל ולא מתייחס ספציפית, הוא לוקח בחשבון את הכל, ייתכן מאוד שזה קשור לנושא מכירת בית"ר והעברת הקבוצה לידיו. יש דברים שיודעים אבל אי אפשר להגיד אותם, גם המשטרה יודעת אותם. אבל כנראה שגם אם יהרגו את טביב אף אחד לא יטפל בזה".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מי ירה בו? אלי טביב/אדריאן הרבשטיין

כזכור, טביב הצהיר אחרי הירי: "אין לי עסק עם השוק האפור, אני לא צריך כסף. לא לוויתי מהשוק האפור. לא אמרתי שזה אוהדי הפועל תל אביב, אמרתי שזה קשור לכדורגל. בתקשורת אמרו שהמחאה נגדי הייתה לגיטימית, וזו לגיטימציה לאלימות. אדם בא אליי הביתה ובסוף מאשימים אותי. אתה מנסה למנוע אלימות ובסף הופך להיות נאשם. משטרת ישראל לא עשתה כלום בעניין. עד היום לא עצרו בנאדם, וזה אומר משהו".

בתגובה לדבריו פרסמה עמותת אוהדי הפועל תל אביב "האדומים" תגובה בה נכתב: "העמותה מגנה כל שימוש באלימות ומאחלת לטביב החלמה מהירה. מדובר באירוע חמור ומטריד ביותר. זו תהיה טעות מרה לקשור בין נסיון ההתנקשות הזה לבין אוהדי כדורגל. מר טביב הוא עבריין מורשע ויש להניח שכמו באירועי רימון ההלם ורימון הרסס, מי שעומד מאחורי האירוע הלילה הם גורמים עברייניים בעלי רקע פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully