וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: "לא בטוח שגם שבע נקודות יספיקו"

בעקבות הניצחונות של רעננה ובית"ר, הירוקים מבינים שהתסבכו וחייבים שלוש נקודות מול מכבי נתניה. שכטר יפתח במקום ראיוס הפצוע. אבו עביד ועידו לוי יחזרו להרכב של רוני לוי (שני, 19:45, ספורט 1)

מחזור 24מחצית02/03/2015
מכבי חיפה
    1:0
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הניצחון האחרון של נתניה בחיפה היה לפני כמעט ארבע שנים, באפריל 2011. אחמד סבע וסרגיי טרטיאק (החלוץ) כבשו לנתניה, ליאור רפאלוב לחיפה. אוראל דגני וחן עזרא היו אז עוד שחקני נתניה.

      *ויאם עמאשה הבקיע עשרה שערים בשמונת המפגשים האחרונים מול מכבי נתניה, בהם רביעייה ושלישייה. עכשיו הוא נמצא בעמדה אחרת בקבוצה.

      *הפעם האחרונה שרוני לוי פגש את מכבי חיפה, הוא יצא עם ידו על העליונה. 0:1 עם בית"ר ירושלים, ממש בפברואר של העונה שעברה.

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      "המצב אחרי המחזור הזה נהיה מסובך מאוד. הימרנו שכנראה שש או שבע נקודות יספיקו, אבל כרגע לא בטוח שגם שבע יספיקו. נצטרך לנצח את נתניה, קריית שמונה ובדרבי כדי להעפיל". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה, שנשמעו פסימיים לגבי האפשרות שהקבוצה תשחק בפלייאוף העליון. הבעיה של חיפה העמיקה לאחר הניצחונות של הפועל רעננה ובית"ר ירושלים בשבת. ניצחון יפחית את הפער לשלוש נקודות בלבד מהמקום השישי בו ממוקמת רעננה, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום. במחזור האחרון תשחק רעננה מול בית"ר ירושלים, ובמועדון יודעים שיהיו חייבים לנצח בקריית שמונה כדי להישאר במשחק. "נצטרך לנצח את נתניה ובקריית שמונה ולקוות שבית"ר או רעננה יאבדו נקודות במחזור הקרוב, כי לא קשה לנחש מה יהיה במחזור האחרון אם הפער יעמוד על שלוש", הסביר אחד השחקנים. רעננה תצא המחזור הקרוב למשחק חוץ בסכנין. בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב. חיפה, כאמור, תצטרך לנצח קודם כל את נתניה הערב, בתקווה להשאיר לעצמה סיכוי.

      החלוץ איתי שכטר שלא שיחק מול הפועל תל אביב והתאמן בסוף השבוע יהיה כמובן כשיר למשחק מול מכבי נתניה, ויפתח בהרכב לצד אלירן עטר. הפציעה של רובן ראיוס מגיעה לבלבול ב"תזמון טוב" – הקשר הספרדי סובל מדלקת באזור המפשעה וייעדר, ושכטר יחליף אותו בהרכב. ראיוס לא התאמן כמובן גם אתמול. מלבד השינוי הזה, המאמן לא מתכנן שינויים נוספים. אלעד גבאי וטאלב טואטחה יהיו המגנים, בעוד שלצד אברהם פאס ימשיך לפתוח אוראל דגני. בלבול ערך אסיפה קצרה בה הסביר לשחקנים את חשיבות המשחק והתמקד בטעויות מהמשחק מול הפועל תל אביב. אלון תורג'מן יחזור לסגל על חשבון רובן ראיוס הפצוע שלא נכלל בסגל. בנוסף, גם גוסטבו בוקולי ומיצ'ל לא בסגל. הראשון בגלל פציעה, השני בגלל הרחקה. משומר נכלל בסגל לראשונה אחרי שני משחקים.

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      זה היה לפני פחות משבוע, אבל בקצב האירועים במכבי נתניה של העונה, התחושה היא שהשבתת האימון ביום שני שעבר הייתה לפני המון זמן. ברמה המנטלית היה בהחלט הרבה זמן להתאושש מהנסיעה ההיא להתאחדות לכדורגל כדי להביע מחאה, מה עוד שביום חמישי האחרון קיבלו השחקנים את משכורות חודש דצמבר.

      הרבה ריספקט עושה רוני לוי למכבי חיפה. אבל יחד עם זה נתן המאמן כלים לשחקניו כדי להוציא משהו גם בסמי עופר. מדבר אחד לא חושש המאמן והוא הירידה לקרקע אחרי הניצחון 2:4 על הפועל באר שבע במחזור הקודם. "כשאתה בא לסמי עופר עם 25 אלף אוהדים שמתוכם 3,000 הם אוהדים שלך, אין מצב שתבוא נפוח", אמר לוי. באופן מפתיע הצליח היום רומריו פירס לערוך אימון והוא עשוי להיות בסגל ואולי אף בהרכב אם האולטראסאונד שיעשה יוכיח כי אין לו מתיחה בשריר. איאד אבו עביד ועידו לוי יחזרו להרכב. שמעון הרוש ייעדר בגלל הרחקה.

      sheen-shitof

      וזה כחול לבן

      המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

      בשיתוף פרמייר
      יוסי בניון (מרכז) ושחקני מכבי חיפה במהלך אימון הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
      מצפים לפיניש קשה של העונה הרגילה/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: חן עזרא

      שבוע לא קל עבר על קשר מכבי חיפה. הביקורות על ההחלטה שלקח בתוספת הזמן בבלומפילד, יצרה גם לא מעט שאלות סביב הקריירה שלו: האם עזרא, מלך הבישולים של הקבוצה, מסוגל לשנות לטובה את תהליך קבלת ההחלטות שלו? האם הוא מסוגל להפוך לשחקן שיהיה בשל לצאת לאירופה כבר בעונה הבאה? האם הוא מסוגל להפוך לשחקן שיוביל מקצועית את מכבי חיפה?

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      לארי קאיודה הוא השחקן הכי מדובר בכדורגל הישראלי בשבוע האחרון. אחרי שהצליח להדוף לעת עתה את הנסיונות לכפות עליו מעבר לעירוני קרית שמונה בתום העונה, הוא ודאי ירצה לפצות את נתניה במגרש. אם לא להציל את הקבוצה כלכלית, לפחות לשמור עליה ברמה המקצועית.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 23100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully