וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר מתפעל: "אספר לילדים שלי על ההופעה של דווין"

1.3.2015 / 9:10

מכבי תל אביב נחלצה מהפסד חוץ בהרצליה בזכות תצוגת שיא של דווין סמית' שהצטנע: "אנחנו קצרים בלי סילבן, כולם צריכים להתעלות". תהליך האזרוח של אלכסנדר נמשך: "אוהב לשחק במכבי"

one

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות היותר קשים שלה העונה כשיצאה מפיגור 14 ברבע השלישי נגד בני הרצליה בדרך לניצחון חוץ 91:93. הצהובים, שהגיעו למשחק עם סגל חסר, ללא סילבן לנדסברג וסופוקליס שחורציאניטיס, החליטו לפני המשחק לרשום את דווין סמית', וקיבלו ממנו ערב שיא עם 34 נקודות, שיא קריירה בליגה, ו-8 ריבאונדים ב-33 דקות. בקבוצה יחליטו היום את מי לרשום לקראת משחק הליגה הביתי נגד מכבי אשדוד מחר, כשייתכן מאוד שסמית' יירשם בסגל וסמוך למשחק יוחלט האם יתלבש או לא.

"אני רק מנסה לעשות את העבודה שלי", הצטנע סמית' בסיום המשחק, "זה היה חשוב לעשות את זה, וממש לא היה פשוט, היה צריך לעשות הכל כדי לנצח ואני שמח שעשינו את זה, למרות שהמשחק כבר היה בצד שלהם. אין לנו ברירה, זה הלוח משחקים, ואנחנו צריכים למצוא את הדרך להמשיך לנצח. אנחנו קצרים בלי סילבן, במיוחד בליגה הישראלית, כולם צריכים להתעלות וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

גודס: "סמית' הוא מנהיג שקט, אחד שעובד קשה ולא מבקש הנחות"

מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה, שיא קריירה לדווין סמית'

שחקן בני הרצליה, יובל נעימי, מול שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. מגד גוזני
רק עושה את העבודה. סמית'/מגד גוזני

ג'ו אלכסנדר רשם משחק סביר עם 6 נקודות ב-17 דקות, ובעיקר התרשם מהתצוגה של חברו, "אספר לילדים שלי על ההופעה של דווין היום, זה היה מדהים", אמר הפורוורד, "קשה לעשות מה שעשינו, במיוחד אחרי הגביע, הצלחנו לשחק טוב נגד פנאתנייקוס, וכל הקושי התבטא היום. הם עשו עבודה טובה לרוץ עלינו, לא יודע אם ידעו ששיחקנו לפני 48 שעות, אבל הם ניצלו את זה ורצו עלינו. יש לנו לוח משחקים קשה, המאמנים סידרו את העומס עלינו כדי שנהיה בסדר, אני מאמין שהעובדה שהתקשינו הערב תהיה טובה לנו כדי שננצח את שני המשחקים הבאים".

במקביל לעבודה הקשה ולמשחקים הרבים, במכבי ממשיכים לעבוד על ניסיון האזרוח של אלכסנדר, :תהליך האזרוח שלי מתקדם, זה לא קל, זה מתקדם אבל זה לוקח זמן", סיפר הפורוורד, "יש אפשרות שאשאר כאן, אני אוהב לשחק במכבי, הם טובים אליי, פיתחנו מערכת יחסים טובה, ואם זה אסתדר אני אהיה שמח מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש אפשרות שאשאר כאן". אלכסנדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully