וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס: "שאלקה צריכה להגיד תודה שנגמר רק 0:3"

קפטן דורטמונד חגג את הניצחון הגדול בדרבי. רויס: "קשה להרגיש טוב יותר מאיך שאנחנו מרגישים עכשיו". שאהין: "לא זוכר דרבי כזה". הובדס: "קטסטרופה, לא יכול להיות גרוע יותר מזה"

מאטס הומלס שחקן דורטמונד (למטה) מול קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. AP
דורטמונד מחייכת. הומלס/AP

נדמה שאוהדי דורטמונד קיבלו היום (שבת) פיצוי גדול על כל המרורים שהם אכלו מהקבוצה שלהם במשך העונה. הצהובים-שחורים רשמו את הניצחון הרביעי ברציפות שלהם והמתוק ביותר העונה, בלי שום ספק. הקבוצה של יורגן קלופ הביסה 0:3 את שאלקה בדרבי הגדול של חבל הרוהר. פייר אמריק אובמיאנג (78), הנריך מחיטריאן (80) ומרקו רויס (86) כבשו וסידרו לדורטמונד ניצחון ששיפר את מאזן הנקודות שלה ל-28 והיא במקום העשירי כבר.

לדורטמונד זה הניצחון ה-50 במפגש ה-146 בין שתי היריבות המרות. כמו כן, היא בעטה 31 בעיטות לשער וזה שיא בדרבי מאז החלו להשתמש בסטטיסטיקות ב-1992. אגב, שאלקה בעטה רק שלוש פעמים לשער וזה שיא שלילי בבונדסליגה מאז 1992. מרקו רויס המצוין היה מעורב ב-15 בעיטות לשער (בעט שמונה והכין שבע). כמו כן, מספר 11 של דורטמונד כבש במשחק חמישי ברציפות, כולל ליגת האלופות, וזה דבר שלא עשה בקריירה מעולם.

שחקני דורטמונד. AP
חגיגה בצהוב-שחור/AP

רויס, שכבש משחק ליגה רביעי ברציפות וחמישי ברציפות בכל המסגרות, ואובמיאנג חגגו את השער הראשון של הגאבוני בצורה מיוחדת. אובמיאנג חבש מסיכה של באטמן, כשחברו רויס חבש מסיכה של רובין. "רצינו ליהנות ולעשות קצת כיף אחרי שבסיבוב הראשון לא נהנינו בכלל", אמר רויס בסיום. אובמיאנג אמר: "לפני יומיים ישבנו ביחד, אכלנו ואז חשבנו לעשות משהו, משהו משוגע, ואז עשינו את זה. היה חשוב מאוד שנשארנו רגועים למרות שפספסנו כמה הזדמנויות מצוינות".

רויס הוסיף: "זה היה משחק השנה בשבילנו, וניצחנו. קשה להרגיש טוב יותר ממה שאנחנו מרגישים כרגע. אני חושב שהיינו ראויים לניצחון. אובמיאנג ואני תמיד מנסים לעשות שמח בקבוצה". קפטן BVB מאטס הומלס אמר: "זו הייתה הופעה פנטסטית שלנו. אנחנו יכולים להיות מרוצים מאוד, ושאלקה צריכה להיות מרוצה שזה נגמר רק ב-0:3. זה היה משחק מהנה מאוד והצלחנו להגיע למצבים רבים. אני שמח שבסוף גם הצלחנו לנצל אותם. אנחנו רוצים להמשיך כך בדיוק".

הנריך מחיטריאן, שכבש את שער הבכורה שלו בליגה, אמר: "זה היה משחק נהדר בשבילנו. אני חושב שזה אפילו היה המשחק הטוב שלנו העונה. שיחקנו נהדר במחצית הראשונה וייצרנו מצבים רבים. ניצחנו בצדק בסיום. אני רוצה להודות לאילקאי גונדואן, שבישל לי את השער ולשאר החברים. אני מאושר מאוד".

נורי שאהין: "הדרבי הזה היום עומד בראש רשימת משחקי הדרבי בהם שיחקתי וראיתי. אני לא זוכר דרבי בו קבוצה אחת הייתה כל כך דומיננטית כמו שאנחנו היינו היום. היה כיף להיות על הדשא היום, ניצחנו בצדק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בנדיקט הובדס שחקן שאלקה (ימין) עם דניס אוגו. Martin Rose, GettyImages
הובדס לקח קשה את ההפסד. כאן הוא עם אוגו/GettyImages, Martin Rose

בצד הכחול היה תסכול רב. קפטן שאלקה בנדיקט הובדס אמר: "ידענו שדורטמונד תהיה מגוונת מאוד. לא הצלחנו להתמודד עם ההתקפות שלהם במחצית הראשונה. היו להם מצבים רבים והם היו צריכים לעלות ליתרון, היה לנו הרבה מזל. היינו קצת יותר מאורגנים במחצית השנייה ובורסיה קצת התקשתה להגיע למצבים. די העלינו את דורטמונד ליתרון במו רגלינו עם הסטת הכדור ההיא. כולנו יודעים מה הדרבי של הרוהר אומר לכולם ולאוהדים שלנו. אנחנו לא יכולים לתרץ הפסד כזה. זו פשוט קטסטרופה של דרבי. יותר גרוע מזה לא יכול להיות".

מגן הרויאל בלוז כריסטיאן פוקס: "אם רואים איך שיחקנו לאורך 90 הדקות, אפשר להבין את הקהל שקרא לנו בוז. לא הצלחנו להראות את הכדורגל שלנו, לא מצאנו את המשחק שלנו. אי אפשר לשחק כך בדרבי". מאמן שאלקה רוברטו די מתאו: "זה יום קשה מאוד לכולנו. לפני הכל, אנחנו צריכים להתנצל בפני האוהדים שלנו על ההופעה הרעה שלנו בדרבי. תכננו שדברים ייראו אחרת לגמרי. לא הצלחנו להוציא לפועל את התכנית שלנו. ב-10 הדקות הראשונות נראינו טוב ואחר כך איבדנו שליטה על המשחק. בכל פעם שהשגנו את הכדור, איבדנו אותו מהר מאוד".

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully