וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "סמית' הוא מנהיג שקט, אחד שעובד קשה ולא מבקש הנחות"

28.2.2015 / 21:47

מאמן מכבי תל אביב שפע מחמאות לפורוורד שקלע 34 נקודות בניצחון על בני הרצליה: "הוא לא עושה רוח וצלצולים, לא סתם הוא פה הרבה שנים". גורקה: "למכבי יש ניסיון במשחקים צמודים"

one

הצגה של דווין סמית' - 34 נקודות ו-8 ריבאונדים - סייעה למכבי תל אביב להיחלץ מפיגור של 14 נקודות ולנצח הערב (שבת) את בני הרצליה 91:93 במשחק השלמה. הצהובים סיימו שבוע במהלכו הם זכו בגביע המדינה וניצחו את פנאתינייקוס, ומתחילים שבוע בו הם ישחקו נגד מכבי אשדוד והכוכב האדום בלגרד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
"ניצחון אחרי משחק צמוד. מכבי תל אביב/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, סיכם: "הרבה קרדיט להרצליה שהובילה, עשתה מהפך ברבע השני ונשארה בתמונה עד הסוף. עשינו את הריצה וחזרנו עם הרבה אופי ולשמחתי זה נגמר לצד שלנו. אחרי שבוע קשה קיבלנו עוד דחיפה וזה חשוב".

על דווין סמית' אמר גודס: "הוא מנהיג שקט, לא עושה רוח וצלצולים, בא לעבוד ומדרבן את השחקנים. היה טיים אאוט ברבע הרביעי שהוא היחיד שדיבר ודחף את השחקנים האחרים. הוא עובד קשה, האחד שלא מבקש הנחות. רציתי להוריד אותו לנוח ל-30 שניות והוא ביקש להישאר על המגרש".

גודס הוסיף על סמית': "ההשוואה למייק מיצ'ל ואנתוני פארקר? אני חושב שהוא שילוב של שניהם. יש לו את האצילות של מיצ'ל - ששיחקתי איתו - ויש לו יכולות של פארקר. אבל דווין זה דווין. לא סתם הוא נשאר פה הרבה שנים".

המאמן המפסיד, מיקי גורקה: "שיחקנו בהתקפה את המשחק שלנו. אנחנו קבוצה שרצה והיו רגעים ששיחקנו מאוד יפה וביחד. הביצוע של דברים מסוימים בסוף לא עבד ולצערי מכבי ניצחה בפוזשן האחרון. זו מכבי, יש לה ניסיון במשחקים צמודים ואנחנו צריכים ללמוד. מאוד חשוב שלא נוריד את הראש. אנחנו משחקים כדורסל טוב בשלושת המשחקים האחרונים וצריך להמשיך במגמה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully