וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תציע לרן בן שמעון חוזה לעונה נוספת

במועדון רוצים להבטיח כבר עכשיו את הישארות המאמן, שמחכה להצעה ממכבי חיפה. גורם: "ההצעה תגיע לאחר הבטחת הכרטיס לפלייאוף". אשדוד מכרה בטעות כרטיסים למשחק, הכסף ייתרם

one

מכבי פתח תקוה פספסה הערב (שבת) הזדמנות לבסס את המקום הרביעי שבו היא נמצאת כשסיימה ב-0:0 מאכזב בחוץ נגד מ.ס. אשדוד. התוצאה הזו אמנם ממשיכה את המומנטום החיובי של המלאבסים כאשר זהו המשחק השמיני ברציפות שהקבוצה של רן בן שמעון לא מפסידה, אבל פתח תקוה הייתה יכולה לעשות צעד משמעותי יותר להבטחת מקומה בפלייאוף העליון. אשדוד, מנגד, ממשיכה בהידרדרות וקרובה כעת חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"יש הרבה שחקנים שמתקדמים יפה וכולם צריכים לשים אליהם לב". רן בן שמעון/מגד גוזני

בפתח תקוה החליטו כבר עכשיו להחתים את רן בן שמעון לעונה נוספת, ומתכוונים להציע לו בקרוב מאוד, מיד לאחר הבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון (כנראה בשבוע הבא) לחתום רשמית. במועדון אישרו הלילה כי לאחר הבטחת הפלייאוף בן שמעון יזכה להצעה חדשה, ומקווים כי יענה לה בחיוב. בן שמעון, כבר ברור, ממתין להצעה ממכבי חיפה, וההערכה היא שיהיה אחד משני המועמדים המובילים בקיץ לאימון הקבוצה אם לא יחתום קודם לכן. בשל כך, ייתכן ופתח תקוה תנסה להשיג הסכם עם המאמן לעונה נוספת עם אפשרות שיעזוב במידה ותגיע הצעה כזאת. במועדון אישרו הלילה: "אם זה תלוי בנו, רן ממשיך בעונה הבאה. אין שום סיבה שהוא לא יסכים להיות חלק מהצוות הנהדר הזה גם בעונה הבאה".

ההישג המצוין של בן שמעון, שצפוי להבטיח במחזור הבא כרטיס לפלייאוף העליון, מגיע דווקא על רקע שילוב של מדיניות שילוב שחקני הבית. כבר עתה מגדירים במועדון את העונה כמוצלחת, וגאים מאוד בשילוב של בן שמעון עם שאר הצוות המקצועי – המנהל המקצועי עומר גולן ועוזרו ייטב לוזון.

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה, אמר בסיום לאחר המשחק: "הייתה לנו מטרה לנצח, אבל גם להיות מסודרים ומאורגנים למרות שזה לפעמים פחות יפה לעין. יש לי קבוצה מחוייבת מאודומאורגנת שלא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת וצריך להמשיך להתאמץ כי אנחנו בתקופה גורלית. עשינו קפיצת מדרגה העונה, אבל הרבה יותר קשה יהיה לשמור על המקום שבו אנחנו נמצאים. אם נבטיח את הפלייאוף העליון, זה באמת יהיה שינוי גדול לקבוצה אחרי שהרבה שנים היא לא הגיעה למקומות האלו. יש הרבה שחקנים שמתקדמים יפה וכולם צריכים לשים אליהם לב".

לקראת הדרבי של מלאבס בשבוע הבא אמר בן שמעון: "יש לנו בדרך את עפולה ברבע גמר גביע כך שכרגע זו המטרה. אין לי ספק שהאוהדים מחכים לדרבי, אבל אנחנו כרגע מתרכזים במשחק מול עפולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
"יש לי שחקנים שלא כשירים ולא ביכולת טובה וצריך לתת להם את הזמן ולזעזע אותם לפעמים כדי שיחזרו ליכולת. אנחנו רואים באימונים מי הכי מוכן למשחקים והם השחקנים שעולים לשחק". ניר קלינגר/ניב אהרונסון

עוד לפני המשחק התברר שבקופות באצטדיון חשבו שהכניסה למשחק עולה כסף ועל כן אוהדים שהגיעו נאלצו לשלם. רק כאשר הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, הגיע למקום תיקנו את הטעות. באשדוד אמרו בעקבות התקרית כי הם יתרמו את 2,000 השקלים שנכנסו מהכרטיסים.

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום המשחק: "אחרי ה-0:5 מול חיפה החלטנו שאנחנו חייבים לעבוד על ההגנה שלנו, אחרת נגיע למקומות קשים, וזה בא קצת על חשבון משחק ההתקפה. בשני משחקים האחרונים לא ספגנו והצלחנו לעצור את הסחף מהבחינה הזאת. השחקנים שלי נלחמו היום הרבה יותר על המגרש, היו אנרגטיים ונתנו את הלב והנשמה וזה בא על חשבון ההתקפה. אנחנו לא מחפשים שירחמו עלינו ונילחם עד הסוף. מבחינתי כבר התחלנו את הפלייאוף התחתון ואנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות".

על הבעיה בהתקפה הוסיף קלינגר: "אנחנו לוקים כרגע בעיקר בביטחון של השחקנים בהתקפה ואני מאמין שזה יבוא עם הזמן. אנחנו לא רוצים להיקלע למאבקי תחתית של דם, יזע ודמעות וחייבים להתעורר עכשיו. אני מחפש את הנקודות אור, ולפחות אנחנו לא סופגים. כולם מבינים שיהיה פלייאוף תחתון קשה". על אור אינברום הוסיף המאמן: "הוא שיחק נהדר את תפקיד החלוץ. הוא מאוד אינטליגנטי ועשה תנועה יפה, אבל לא קיבל מספיק את הכדור בחצי הראשון. יש לי שחקנים שלא כשירים ולא ביכולת טובה וצריך לתת להם את הזמן ולזעזע אותם לפעמים כדי שיחזרו ליכולת. אנחנו רואים באימונים מי הכי מוכן למשחקים והם השחקנים שעולים לשחק". לשאלה האם יש לו תחושה של פספוס העונה, הוא השיב: "מרגיש פספוס, אבל אלה החיים. המטרה שלנו הייתה להגיע לפלייאוף העליון ולשלב כמה שיותר צעירים ולפחות באחת מהן אנחנו עומדים העונה. אני מבקר את עצמי, אבל אלה החיים, אני מאמין שנישאר בליגה".

עדכון ראשון: 21:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully