וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "עשינו עבודה מצוינת, יש הרגלים מהעבר שצריך לשנות"

28.2.2015 / 21:34

מאמן בית"ר ירושלים שמר על פאסון אחרי ה-0:1 על הפועל פתח תקוה: "מנסים ללכת קדימה אבל זו רק תחילת הדרך". עימות בהפסקה בין קליימן לארסו. מנחם קורצקי, שהפסיד לקבוצה ממנה פוטר לפני כחודש: "מרוצה מהמחויבות, אם נמשיך ככה נישאר בליגה"

one

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאוד, 0:1 בחוץ על הפועל פתח תקוה של מנחם קורצקי. המאמן שפוטר מבית"ר לפני כחודש קיווה להשיג נקמה מול האקסית שלו אבל נחל הפסד בכורה עם המלאבסים, שמסובכים חזק מאוד מתחת לקו האדום. עומר אצילי כבש את שער הניצחון (23) לבית"ר, שנמצאת בעמדה מצוינת לקראת הבטחת המקום בפלייאוף העליון ותארח במחזור הבא את מכבי תל אביב האלופה לקרב מסקרן מאוד. הפועל פתח תקוה תפגוש את מכבי פתח תקוה לדרבי לוהט וחם. אגב, בירידה להפסקה נרשם עימות בין קליימן לארסו, כשמספר שחקנים נאלצו להפריד ביניהם.

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עושה עבודה טובה בבית"ר. גיא לוי/ברני ארדוב

גיא לוי, מאמן בית"ר ירושלים אמר בסיום: "חייכנו, אבל כשאנחנו על המגרש אנחנו צריכים להתרכז. עשינו עבודה מצוינת היום, מגיע שאפו לשחקנים. אנחנו מנסים ללמוד ללכת קדימה וזו רק תחילת הדרך. יש הרגלים מהעבר שצריך לשנות אותם, אלו הרגלים שמבוססים לאורך שנים. אנחנו רוצים להיות קבוצה שמחלצת כדורים בחלק המגרש של היריב. לא רציתי לדחוף את חנן ממן לאחד הצדדים, הוא עבר עונה קשה והוא משקיע הרבה. זו רוטציה טובה, אבל חנן שחקן מצוין. עומר אצילי צעיר וצריך לתת לו להתפתח לאט לאט. הוא צריך לעבוד קשה כדי לממש את הכישרון שלו. אני לא יודע תוצאות, זה לא כל כך חשוב כרגע, מה שחשוב זה שנמשיך קדימה".

עומר אצילי: "זה הניצחון הכי חשוב בעולם, כיף גדול. אני מקווה שנעשה את העבודה לפלייאוף העליון. זה היה מאוד מוזר לפגוש את קורצקי, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. ידענו כמה המשחק חשוב, אני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. אני מקווה שבשבוע הבא נעשה את העבודה ואז נגד רעננה יהיה יותר קל".

בוריס קליימן: "הם תקפו אותנו, זה לגיטימי, הלכנו מעט אחורה, אבל אני שמח שניצחנו והכי חשוב שלא ספגנו. קורצקי אימן אותנו עד לפני חודש, זה היה מוזר, אבל על המגרש אנחנו מתנתקים". על השער של אצילי: "הילד ענק".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
הפסד כואב מול האקסית. קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן הפועל פתח תקוה שהפסיד מול האקסית, אמר: "חבל לי שספגנו את השער הזה ששינה מעט את המשחק. בית"ר חזרה אחורה, אנחנו נתנו הכול. אני מאוד מרוצה מהלחימה והמחויבות של השחקנים. אם נשפר טיפה את איבודי הכדור, אנחנו נישאר בליגה. זה לא אני נגד בית"ר ירושלים, יש להם מאמן טוב, שיהיה להם בהצלחה, לנו יש את המטרות שלנו. איבדנו נקודות יקרות ובשבוע הבא ננסה לתקן. איבודי הכדור נבעו מהמגרש הרטוב, אנחנו נתקן את זה בתקווה שבמשחק הבא כבר נפחית את איבודי הכדור. הקבוצות האחרות לא מעניינות, אני מאוד מאמין שנישאר בליגה וזה נותן לי הרבה ביטחון לקראת ההמשך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully