וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 1:2 את המוליכה ליון

המובילה לא אספה נקודות ופריס סן ז'רמן תוכל לחזור לפסגה. קורנטן טוליסו העלה את ליון ליתרון אחרי שלוש דקות, אבל גיי (56) ומרקוס לופס (60) הפכו. רק 1:1 לסנט אטיין נגד טולוז

שחקני ליל חוגגים. AP
התעוררו בזמן. שחקני ליל/AP

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית נפתח בצורה נפלאה מבחינת פריס סן ז'רמן. אמש (שישי) הפסידה מארסיי 3:2 בבית לקון שביצעה קאמבק דרמטי, והערב הגיעו בשורות מליל, שם המארחת ניצחה 1:2 את ליון המוליכה. ניצחון על סגנית האלופה מונאקו במפגש מחר, יציב את פ.ס.ז' בפסגה. סנט אטיין המשיכה באיבוד נקודות אחרי 1:1 חלש שלה נגד טולוז.

ליל - ליון 1:2

עונה לא טובה עוברת על החבורה של רנה ז'יראר, אבל זה לא מנע ממנה להנחיל לליון הפסד ראשון אחרי יותר משלושה חודשים. הפתיחה הייתה שייכת למוליכת הטבלה, שבדקה השלישית עלתה ליתרון משער ברגל שמאל של המגן/קשר קורנטן טוליסו. וינסנט אניימה מנע מליון להגדיל את התוצאה, ובדקה ה-56 חבריו הצליחו להשוות כשהקשר אידריסה גיי סיים מהלך קבוצתי יפה עם דחיקה פנימה. עוד ארבע דקות חלפו והמהפך הושלם, עם כדור מסובב בשמאל מ-18 מטרים של מרקוס לופס, המושאל הפורטוגלי ממנצ'סטר סיטי. אניימה סיפק עוד עצירה אחת ושמר על התוצאה המרשימה. ליל זמנית במקום השמיני.

טולוז - סנט אטיין 1:1

הירוקים ממשיכים לאבד נקודות במאבק שלהם על מקום באירופה בעונה הבאה, ולמרות זאת הם נמצאים במקום הרביעי בטבלה. מקס גראדל העניק את שער היתרון לסנט אטיין בפנדל בדקה ה-45, אבל ז'אן אקפה אקפרו איזן שתי דקות לסוף. למרות התוצאה המחמיאה, טולוז ממשיכה להשתרך מתחת לקו האדום.

אנתוני לופס שוער ליון מאוכזב. AP
עוד מעידה של ליון. אנתוני לופס/AP

משחקים נוספים

לאנס - ראן 1:0
לראן: עבדולאי דוקורה 36

לוריין - באסטיה 0:2
ללוריין: פרנסואה בלוגו 16, ג'יאני ברונו 85

מץ - אוויאן 2:1
למץ: בונה סאר 45. לאוויאן: יוהאן קראסו 29, עצמי, ז'יל סונו 73

בורדו - ריימס 1:1
לבורדו: איסאק טלין 18, לריימס: גאטן שארבונייה 32

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully