וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: נטע ריבקין זכתה בגביע המדינה

המתעמלת הבכירה סיימה ראשונה בכל ארבעת התרגילים שלה וקיבלה 72.2 נקודות במצטבר: "זו הייתה תחרות מבחן טובה. יחסית לתחילת העונה אני מרוצה". מנדלסון סיימה שנייה, אשרם שלישית

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית, במרכז הפודיום. עמית שיסל, איגוד ההתעמלות,
שמרו על הסדר לאורך כל התחרות. ריבקין הכי גבוה בפודיום/עמית שיסל, איגוד ההתעמלות

המתעמלת האומנותית, נטע ריבקין, זכתה היום (שבת) בגביע המדינה בהתעמלולת אומנותית אחרי שסיימה במקום הראשון עם תוצאה מצטברת של 72.2 בארבעת המכשירים. מי שכיכבה בתחרות לצידה היא נטלי מנדלסון שחזרה השנה מפרישה וסיימה שנייה עם 68.3. לינוי אשרם, שעלתה לגיל בוגרות לפני מספר שבועות, הייתה קרובה למקום השני, אבל סיימה עם מדליית הארד עם ציון מצטבר 66.9.

ריבקין זכתה במדליית הזהב בחישוק עם 18.5, מנדלסון סיימה שנייה ואשרם שלישית. בכדור, ריבקין סיימה ראשונה עם הציון 18, מנדלסון שנייה ואשרם שלישית. באלות ריבקין ראשונה עם 17.2, מנדלסון שנייה ואשרם שלישית. הסדר הזה נשמר גם בתרגיל הסרט כאשר ריבקין סיימה עם זהב נוסף בזכות הציון 18, והשתיים האחרות נשפו בעורפה.

ריבקין הייתה מרוצה מאוד, ואמרה: "אני שמחה ומאושרת על התחרות, ובעיקר שמחה על ההזדמנות להתחרות כאן בבית מול הקהל הישראלי. זו הייתה תחרות מבחן טובה עם התרגילים החדשים ויחסית לתחילת העונה אני מרוצה. יש לי עוד הרבה על מה לעבוד ולשפר ובעיקר ללטש את התרגילים שלי עד אליפות אירופה". יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, ציין: "זו הייתה תחרות מצוינת וברמה גבוהה מאוד. התחרות הוכיחה שיש לישראל קאדר רחב ברמה בינלאומית גבוהה".

בגילאי הג'וניור זכתה קסניה אוסוקין מעירוני חולון זכתה במדליית הזהב בקרב רב עם 58.1, אחרי שהקדימה את ניקול שימנסקי ונטלי רייץ. באליפות ישראל באקרובטיקה (פס) בלטו ברק עטר, טל ריץ ואפיק עובד, כאשר למעלה מ- 100 מתחרים ומתחרות בדרגות השונות השתתפו באליפות שנערכה ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully