וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא דיז'ון תומפסון, הפועל תל אביב תארח את נס ציונה

28.2.2015 / 17:37

האדומים החליטו לדחות את משחק הבכורה של הפורוורד המוכשר, וג'רון מיימון ירשם למשחק החשוב נגד נס ציונה (א', 19:45, 5+ לייב), שתנסה להמנע מהפסד שישי ברציפות ותשחק ללא טל דן הפצוע

דוראנד סקוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצים לצאת מהמיני משבר מול נס ציונה. סקוט/ברני ארדוב

המחזור ה-21 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח הפועל תל אביב את עירוני נס ציונה (19:45, שידור ישיר ב-5+ לייב). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה - כשבשני המקרים יצאו האדומים עם הניצחון. בסיבוב הראשון בליגה, בנס ציונה, ניצחה הקבוצה של עודד קטש 73:86, בזכות 19 נקודות של דוראנד סקוט, ובשמינית גמר גביע המדינה בהדר יוסף ניצחה הפועל 78:92 כשסקוט מפציץ 31 נקודות. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 3 פעמים במסגרת הליגה, כשהמאזן עומד על 1:2 לטובת נס ציונה. מצד שני, עודד קטש מוביל על נדב זילברשטיין 0:5 במפגשים ראש בראש.

הפועל תל אביב מגיעה להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים, למכבי אשדוד ומכבי ראשון לציןו, שהורידו אותם עד המקום החמישי, מרחק משמעותי מהפועל ירושלים השנייה בטבלה. בהפועל היו מאוד מאוכזבים מהיכולת של השחקנים בהפסד בשבת האחרונה לראשון לציון, ומקווים להצגת יכולת משופרת הן בפן ההתקפי והן במישור האגרסיבי. האדומים החליטו שלא לרשום את דיז'ון תומפסון גם למשחק מחר, כשג'רון מיימון ימשיך לקבל את האשראי בליגה, וזאת לאחר שהפורוורד החדש עדיין לא נמצא בכושר משחק. בהפועל מקווים לרשום אותו למשחק שינעל את הסיבוב השני נגד הפועל חולון בחוץ. מי שנותר מאוכזב מאוד השבוע הוא דוראנד סקוט, שלא נבחר לשחק במשחק האולסטאר, והביע על כך תרעומת בחשבון הטוויטר שלו.

אם בהפועל תל אביב רוצים לסיים את התקופה הרעה שלהם, בנס ציונה יודעים שעוד הפסד והסיכוי לסיים במקום השישי, שמבטיח משחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי, הופך להיות קלוש. הכתומים מגיעים ללא טל דן שפצוע בברך, וייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. פרסון נואלס בספק בגלל פצעה בקרסול. השחקנים של נדב זילברשטיין רשמו ביום רביעי האחרון את הפסד הליגה החמישי שלהם ברציפות, הפעם להפועל ירושלים בבית, תוך כדי הצגת יכולת התקפית לא מרשימה. בקבוצה שוקלים לבצע שינוי בסגל, כשעדיין אין החלטה האם לשחרר שחקן או לצרף שחקן במקומו, אך העמדה בה ינסו הכתומים להתחזק היא עמדה מספר 2. "אנחנו רוצים לחזור לנצח מול קבוצה טובה ומאומנת באחד המגרשים הקשים בארץ", אמר גיל אמיתי, שרשם שיא קריירה בהפסד לירושלים, "ברור לנו שיהיה משחק קשה ופיזי אבל השחקנים מוכנים לתת הכל כדי לסיים את רצף ההפסדים הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully