וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באנגליה: מנצ'סטר סיטי, ליברפול וארסנל הפצועות יתאוששו בליגה?

אחרי המכות הכואבות שספגו באירופה, שלוש הקבוצות ינסו לחזור לעצמן בפרמיירליג. האלופה, עם יאיא טורה שסוף סוף יחזור, מול הסקאוזרס ב-14:00 (ספורט 1), התותחנים יארחו את אברטון ב-16:05 (ספורט 1)

דיאן לוברן שחקן ליברפול (אמצע) עם מרטין שקרטל. Richard Heathcote, GettyImages
שחקני ליברפול מנחמים את דיאן לוברן. יתאוששו בליגה?/GettyImages, Richard Heathcote

המחזור ה-27 בליגה האנגלית יינעל מחר (ראשון) עם שני משחקים מעניינים במיוחד. בראשון מביניהם, ליברפול, שלא הפסידה בעשרת משחקיה האחרונים בפרמיירליג, תארח ב-14:00 את מנצ'סטר סיטי (ספורט 1), שמבחינתה תנסה להתאושש מההפסד הביתי 2:1 לברצלונה בליגת האלופות. ב-16:05, ארסנל השלישית תארח את אברטון (ספורט 1).

seperator

ליברפול - מנצ'סטר סיטי (14:00)

הפעם האחרונה שבה מנצ'סטר סיטי ניצחה את ליברפול באנפילד הייתה ב-2003. האלופה, שניצחה העונה את סטוק בחוץ אחרי שלא עשתה זאת במשך שש עונות, רוצה מאוד לשבור את הנאחס ולנצח אחרי 12 משחקים שבהם לא עשתה זאת. הסיטיזנס, שהפסידו באמצע השבוע באיתיאחד לברצלונה 2:1, יהנו מחזרתו של יאיא טורה. "ברור שזה יתרון עבורנו שליברפול הודחה מהליגה האירופית", אמר מנואל פלגריני, "אבל מדובר במשחק נתון, ולכן הכל יכול להיות. הייתי בעבר בליגה האירופית, ואני יודע מה זה לחזור ממשחק ביום שישי. זה לא דבר פשוט בכלל".

מנגד, ליברפול, שלא הפסידה בעשרת משחקיה האחרונים בפרמיירליג, נמצאת כבר במקום השישי, מרחק של שלוש נקודות מארסנל שנמצאת במקום השלישי. הסקאוזרס, שהודחו באמצע השבוע בפנדלים מול בשיקטש בליגה האירופית, יתרכזו מעתה ואילך במאבקי הליגה. פליפה קוטיניו, שנח במשחק מול הטורקים, צפוי לחזור להרכב כמו גם לזאר מרקוביץ' הצעיר. סטיבן ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון, ממאדו סאקו וגלן ג'ונסון ייעדרו בשל פציעות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. AP
ארסן ונגר. כך הוא נראה לאחר ההפסד למונאקו/AP

ארסנל - אברטון (16:05)

ארסנל אמנם נמצאת במקום השלישי בליגה כשבששת המשחקים האחרונים שלה היא רשמה חמישה ניצחונות. באירופה המצב שונה לגמרי. התותחנים הפסידו באמצע השבוע 3:1 למונאקו בבית בשמינית גמר ליגת האלופות, והסיכויים שלהם להמשיך לרבע הגמר ירדו בצורה משמעותית. מחר ב-16:05 ארסן ונגר וחניכיו ינסו לשמור לפחות על המומנטום החיובי בליגה, כשיפגשו את אברטון, שתגיע למשחק אחרי שעברה את יאנג בויז בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

"אנחנו נמצאים במומנטום מצוין בליגה, וזה יכול לעזור לנו להתגבר על ההפסד הכואב 3:1 למונאקו בליגת האלופות", אמר ארסן ונגר, "אני אוהב לנצח וכשזה לא קורה, אני פגוע, כמובן". אם לא די בצרות בליגת האלופות, המאמן הצרפתי קיבל בשורה לא משמחת במיוחד, על כך שהקשר ג'ק ווילשר ימשיך להיעדר בשל הפציעה ממנה הוא סובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully