וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו: "נצטרך להיות קרובים לשלמות כדי לנצח את צ'לסי"

גמר גביע הליגה (א', 18:00, ספ'1 ו-HD): טוטנהאם רוצה תואר ראשון מאז 2008, המאמן מקווה לשחזר את היכולת מה-3:5 בינואר. מוריניו אחרי שנתיים בלי תואר: "אין אפשרות אחרת פרט לניצחון"

one

ב-24 בפברואר נפגשו צ'לסי וטוטנהאם בגמר גביע הליגה בוומבלי. דידייה דרוגבה קירב את אברהם גרנט לתואר היסטורי כמאמן הבלוז, אבל פנדל של דימיטאר ברבאטוב ושער של ג'ונתן וודגייט בהארכה העניקו לתרנגולים את הגביע והכשירו את הקרקע ל"עונת הכמעט" של גרנט. מאז ההנפה הזו בימי חואנדה ראמוס, טוטנהאם לא זכתה בתואר נוסף, ומחר (ראשון, 18:00, ספורט1 ו-HD) היא רוצה לחגוג שוב בוומבלי על חשבון אותה צ'לסי, שהפעם מגיעה עם ז'וזה מוריניו על הקווים.

שחקני טוטנהאם לאחר הזכייה בגביע הליגה, 2008. GettyImages
כך זה נראה ב-2008. שחקני טוטנהאם/GettyImages

המאמן הפורטוגלי חתום על שתיים מארבע הזכיות של צ'לסי בגביע הליגה, לאחר שהוביל את הקבוצה להנפות ב-2005 ו-2007. בעונת הפרידה מריאל מדריד וכן בעונת החזרה לצ'לסי הוא לא הוסיף תארים לארון העמוס שלו, כך שגם הוא רוצה לקטוע רצף רע. מוריניו יחסר את נמניה מאטיץ' המורחק ואת ג'ון אובי מיקל הפצוע, כך שראמירס וססק פברגאס צפויים לאייש את שתי העמדות בקישור האחורי. לפניהם אמורים לשחק וויליאן, אוסקר ואדן הזאר, כשבשפיץ כרגיל דייגו קוסטה.

מוריניו, שחוזר לוומבלי אחרי שלא היה שם מאז הזכיות בגביע הליגה ובגביע האנגלי ב-2007, אמר: "זה הרגע הראשון מאז שחזרתי למועדון שאני לא חושב על העתיד שלו, אלא רק הרגע. אני חושב רק על המשחק הזה. זה גמר שאנחנו חייבים לנצח, אין אפשרות אחרת. אנחנו מסים לבנות כאן דור חדש של שחקנים שיגיע לוומבלי באופן קבוע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Stu Forster, GettyImages
שנתיים ללא תואר זה יותר מדי. ז'וזה מוריניו/GettyImages, Stu Forster

טוטנהאם, שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, מאז ה-1:2 של הארי קיין בדרבי מול ארסנל, תנסה להתאושש מההדחה מהליגה האירופית. למאוריסיו פוצ'טינו אין פצועים או מורחקים, ומי שינסו לעזור לסקורר קיין הם כריסטיאן אריקסן, נאסר צ'אדלי ואנדרוס טאונסנד. שני האחרונים אף כבשו ב-3:5 המזהיר על צ'לסי בחודש ינואר, בניצחון הראשון של הספרס על הבלוז מאז 2010.

המאמן הארגנטינאי אמר: "נצטרך להיות קרובים לשלמות כדי לנצח את צ'לסי, כמו שהיה בינואר. אם נחזור על ההופעה ההיא, נוכל לזכות בגביע. אנחנו מכירים את צ'לסי, הם מכירים אותנו - אין מה להתכונן לגמר הזה. עבור רבים מהשחקנים שלי זה גמר ראשון בקריירה. הפרטים הקטנים יכריעו. הכול יקום או יפול על ההופעה שלנו והמוטיבציה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully