וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קאמבק מדהים סידר לקון 2:3 בחוץ על מארסיי

הקבוצה מתחתית הטבלה הייתה בפיגור 2:0 עד לדקה ה-67 במשחקה בסטאד וולודרום, אבל ניקולא סוב ואמיליאנו סאלה קבעו שוויון מהיר וניקולא בנזה הכריע בשער נהדר בדקה ה-87

דניס אפייה שחקן קאן. AP
דניס אפייה וקון הדהימו במארסיי/AP

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם תוצאה מאוד מאכזבת עבור מארסיי, שנאבקת בצמרת, אבל ספגה הפסד ביתי מדהים 3:2 מול קון מהתחתית, זאת למרות שהוליכה 0:2 עד לדקה ה-67.

ממש עם סיום המחצית הראשונה העלה אנדרה אייוו את מארסיי על הלוח לאחר שגלש ראשון לריבאונד שנהדף על ידי השוער. הניצחון של המקומיים נראה מובטח כאשר בדקה ה-63 אנדרה פייר ג'יניאק כבש מקרוב את השני.

אלא שאז החל הקאמבק המופלא של קון. בדקה ה-67, ניקולא סוב הקדים את כולם לכדור קרן ועם נגיעה רכה שלח אותו לרשת הגבוהה. שלוש דקות חלפו ואמיליאנו סאלה הארגנטינאי הכניס את סטאד ולודרום להלם כאשר דהר למתפרצת וקבע 2:2. מארסיי יצאה קדימה וחיפשה את הניצחון, אלא ששלוש דקות לסיום, המחליף ניקולא בנזה התנהל עם הכדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה אדירה אל בין החיבורים של מנדנדה ההמום כדי לתת לקון שלוש נקודות יקרות.

בעקבות הניצחון, האורחים מתרחקים משמעותית מהקו האדום וקופצים, לפחות זמנית, אל המקום התשיעי. מארסיי לעומת זאת, נותרה ארבע נקודות מאחורי ליון ושתיים מאחורי פריס סן ז'רמן וכעת גם יש לה משחק עודף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully