וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פיפ"א עומדת להוריד לאלמריה ותומר חמד שלוש נקודות?

התאחדות הכדורגל העולמית הודיעה להתאחדות הספרדית כי הקבוצה צריכה לאבד את הנקודות, שישלחו אותה אל מתחת לקו האדום, בשל חוב ישן לאלבורג. אלמריה טוענת כי היא שילמה

שחקן אלמריה, תומר חמד. GettyImages
חמד ואלמריה יחזרו אל מתחת לקו האדום?/GettyImages

האם אלמריה, קבוצתו הספרדית של החלוץ הישראלי תומר חמד, עומדת לספוג עונש כבד מפיפ"א ולראות שלוש נקודות יורדות ממאזנה?

ארגון הכדורגל העולמי הודיע היום (שישי) להתאחדות הכדורגל הספרדית כי הוא החליט להעניש את הקבוצה האנדלוסית בהפחתת שלוש נקודות וכמו כן, לקנוס אותה בקרוב ל-2,000 יורו, זאת לאחר שהיא נמצאה כמי שחייבת כספים לקבוצה הדנית אלבורג, ממנה רכשה ביולי 2010 את שחקן ההגנה מיכאל יקובסן.

יקובסן שיחק באלמריה במשך שתי עונות בלבד, לפני שעבר לפ.צ. קופנהאגן, אולם אלבורג הגישה תביעה כנגד הקבוצה הספרדית, אשר לטענתה לא שילמה לה סכום שנע בין 50 ל-60 אלף יורו והיה מבוסס על זכויות מכירה עתידיות. אלמריה מצדה, טענה כי הסכום שולם לאלבורג כחלק מהעסקה המקורית ולכן היא לא חייבת דבר למועדון הדני.

כאמור, פיפ"א החליטה לקבל את הגרסה הדנית וכעת, אם אלמריה לא תצליח לשנות את הגזרה, היא תיענש בהפחתת שלוש נקודות שנכון למצב העניינים הנוכחי, יורידו אותה אל מתחת לקו האדום. יש לציין כי כרגע הנקודות טרם הורדו, אולם הדבר אמור לקרות בהקדם.

בעיתון "לה ווס דה אלמריה" ידעו לספר הערב כי נשיא המועדון, אלפונסו גרסיה, דווקא רגוע מאוד בעניין ושהקבוצה הגישה ל-CAS, בית הדין הגבוה לספורט, מסמכים שמראים את צדקתה בנושא כבר לפני 15 ימים, כך שנראה כי הסיפור הזה רחוק מלהיות גמור.

בהודעה רשמית באתר של אלמריה נכתב: "בקשר לשמועות לגבי עונשה של הקבוצה והפחתת שלוש נקודות על ידי פיפ"א, המועדון מבקש להבהיר שהעניין הובא בפני CAS ושנכון לרגע זה אין שום החלטה סופית ושום עונש שמופעל מיידית. אלמריה רגועה מאוד לגבי הנושא המדובר".

  • עוד באותו נושא:
  • אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully