וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן טיפס למקום ה-44 בעולם

החובט רשם את דירוג השיא שלו והעפיל גם למקום העשירי באירופה. בימים אלו הוא מתכונן לאליפות אנגליה הפתוחה שתיפתח בסוף השבוע הבא בבירמינגהאם

מישה זילברמן שחקן בדמינגטון ישראלי. רויטרס
דירוג שיא. מישה זילברמן/רויטרס

חובט הבדמינטון מישה זילברמן העפיל אל דירוג השיא שלו בקריירה, המקום ה-44 בעולם, מה שמכניס אותו גם לטופ 10 באירופה אל המקום העשירי. זילברמן עלה שני שלבים בדירוג העולמי בעקבות פתיחה טובה של 2015, ומטרתו היא להישאר בין 50 הראשונים בעולם בדירוג שיתפרסם ב-5.5.2016, שכן זהו הקריטריון לריו, ובכך להעפיל בפעם השנייה ברציפות למשחקים האולימפיים.

בימים אלו מתכונן זילברמן לאחת התחרויות החשובות בעולם, אליפות אנגליה הפתוחה שתיפתח בסוף השבוע הבא בבירמינגהם. ה"ווימבלדון" של הבדמינטון, שקיימת יותר מ-100 שנים ונחשבה בעבר כמעין אליפות עולם, שווה ניקוד אולימפי רב על כל ניצחון ועליה לסיבוב הבא, והיא תיערך בברקלי יארד ארנה, היכן שקבע מו פארה השבוע את התוצאה המהירה ביותר בכל הזמנים בריצת שני מייל באולם.

בינתיים בישראל אפשר לחזות בכשרונות הדור הבא בפעולה כשאליפות ישראל לנוער תתקיים מחר (שבת, 9:00) באולם נווה מונוסון. הגמרים יתקיימו בצהריים, הכניסה חופשית. קטגוריות התחרות הן עד גיל 19 ועד גיל 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully