וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסדים למכבי ראשון לציון ולמכבי תל אביב

המוליכה לא התאוששה מההפסד בגמר הגביע וספגה 35:28 ברמת השרון, האלופה חטפה 29:22 בדרבי מול אס"א. הפועל ראשון לציון התקרבה לפסגה עם 26:40 על רחובות

משחק כדוריד בין א.ס. רמת השרון מכבי ראשון לציון. איגוד הכדוריד,
הפתעה ברמת השרון/איגוד הכדוריד

אחרי גמר הגביע המצוין, העונה המרתקת של הכדוריד הישראלי נמשכה הערב (שישי) עם שתי הפתעות גדולות במסגרת המחזור ה-18, כאשר מי ששוב נהנית היא הפועל ראשון לציון.

מכבי ראשון לציון, שהפסידה בגמר הדרמטי ליריבה העירונית, כנראה התקשתה להתאושש וספגה 35:28 בחוץ מול א.ס. רמת השרון, שסיבוב הקודם הוציאה ממנה תיקו. במחצית זה היה רק 13:15, אבל שמונה שערים של דניאל שקלים סידרו למארחים את הניצחון והם ייפגשו ביום שני את הפועל ראשון לציון למשחק השלמה חשוב.

האלופה מכבי תל אביב נמצאת בכושר רע מאוד וספגה הפסד רביעי בחמישה משחקים והפסד שני העונה בדרבי, הפעם 29:22 ביתי מול אס"א תל אביב, שבסיבוב הקודם הביסה אותה ב-11 שערי הפרש. אס"א פתחה עם 1:6, המשיכה ל-6:14 ולא נתנה לצהובים צ'אנס.

כאמור, הפועל ראשון לציון חגגה מכל הסיפור הזה ולאחר שניצחה 26:40 בחוץ את עירוני רחובות, היא התבססה במקום השני ותוכל להשתוות בפסגה למכבי ראשון לציון עם תנצח את משחק ההשלמה שלה מול רמת השרון.

במשחקים נוספים, הפועל אשדוד שמרה על המקום הרביעי עם 23:27 בחוץ על הפועל רמת גן, א.כ. נס ציונה ניצחה 27:33 את מ.כ. חולון ואילו מכבי קרית מוצקין גברה בחוץ 25:28 על בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully