וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז יחזור למגרשים מוקדם מהצפוי, אירווינג לא ישחק מול אינדיאנה

רכז שיקגו נותח בהצלחה בברכו הימנית ואמור לשוב תוך 4-6 שבועות ובזמן לפלייאוף. כוכב קליבלנד סובל ממתיחה בכתפו הימנית. וגם: כל המספרים על העונה האדירה של ראסל ווסטברוק

גארד שיקגו בולס דרק רוז. GettyImages
רק בריאות. רוז/GettyImages

הפציעה התורנית של דרק רוז מוקדם יותר השבוע העציבה את אוהדי שיקגו בפרט וחובבי ה-NBA בפרט. אלא שבעוד לא מעט דיווחים גרסו שהרכז הנהדר וחסר המזל ייאלץ להחמיץ את שארית העונה בשל קרע במיניסקוס בברכו הימנית, הודיע הערב (שישי) הג'נרל מנג'רל של הבולס כי רוז צפוי לחזור למגרשים תוך חודש וחצי. "הוא נותח בהצלחה, ואמור לחזור עוד 4-6 שבועות", אמר גאר פורמן. המשמעות: אם הכל יילך כשורה, רוז צפוי להיות כשיר לפתיחת הפלייאוף המזרח.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. Joe Robbins, GettyImages
ושמישהו ינסה לעצור אותו. ווסטברוק/GettyImages, Joe Robbins

אחד המשחקים הגדולים בקריירה של ראסל ווסטברוק אמנם הסתיים אתמול בלילה (בין שישי לשבת) בהפסד, אך זה יהיה זמן לא רע לעצור ולהסתכל על העונה המשוגעת שעוברת על רכז אוקלהומה סיטי. את ההפסד לפיניקס הוא סיים עם 39 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, והיה לשחקן השני בהיסטוריה עם מספרים שכאלה (לארי בירד היה הראשון שעשה זאת, פעמיים: 49 נקודות, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים בגיל 35, ו-47, 14 ו-11. שניהם היו מול פורטלנד). הנה עוד כמה נקודות ציון שכדאי לקחת בחשבון לפני ששופטים את הרכז שלעתים זוכה לביקורות רבות על סגנון משחקו האנוכי וחסר האחריות:

* בחמשת משחקיו האחרונים קלע לפחות 20 נקודות, חילק לפחות 10 אסיסטים וקלט לפחות 5 ריבאונדים. האחרון שעשה זאת בחמישה משחקים רצופים היה בחור בשם מייקל ג'ורדן.

* בהפסד אתמול בלילה סיפק טריפל דאבל שני ברציפות, ושלישי בחודש פברואר - יותר ממה שכל שחקן אחר עשה לאורך העונה כולה. בסך הכל, יש לו העונה ארבעה.

* ווסטברוק היה הראשון שרושם טריפל דאבל שני ברציפות עם 20 נקודות או יותר מאז שלברון ג'יימס עשה זאת במרץ של 2009.

* בסך הכל, היה זה הטריפל דאבל ה-12 בקריירה של הרכז.

* במישור הפחות טוב, ווסטברוק נכנס אתמול בלילה לספרי ההיסטוריה כשרשם את האחוזים הגרועים לשחקן שרושם טריפל דאבל עם 30 נקודות או יותר (12 מ-38, 31.6%).

* לווסטברוק היו העונה ארבעה משחקים של 40 נקודות או יותר ו-15 של 30 או יותר.

* עד כה בקריירה, ממוצע הנקודות של ווסטברוק עומד על 20.6. עד כה, עונתו הטובה ביותר מבחינת קליעה היתה 2011/12, אז קלע 23.6 לערב. העונה יש לו 26.2 - שני רק לג'יימס הארדן.

* גם במישור האסיסטים (8.1 לעומת 7) והריבאונדים (6.6 לעומת 5.1), רושם ווסטברוק מספרים טובים יותר העונה בהשוואה לממוצע הקריירה.

* אם ימשיך ביכולתו הלילה מול פורטלנד, יצטרף ווסטברוק לאוסקר רוברטסון כשחקן היחיד שמסיים חודש מלא ב-NBA עם ממוצעים של לפחות 30 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים (כרגע יש לו 30.4, 10.2 ו-8.7).

* למי ששכח, ווסטברוק שבר העונה את שיא הנקודות למחצית במשחק אולסטאר (27), והיה רחוק נקודה אחת בלבד מהשוואת שיאו של ווילט צ'מברליין (42).

* אם ימשיך בקצב הזה, יצטרף ווסטברוק לרשימה של שישה שחקנים בלבד שסיימו עונה עם לפחות 26 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים למשחק. האחרון שעשה זאת היה לברון, ב-2009/10.

עוד באותו נושא

113:117 לפיניקס על OKC, טריפל דאבל שני רצוף לווסטברוק

לכתבה המלאה
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק במשחק האולסטאר. Elsa, GettyImages
איפה זה ייגמר? ווסטברוק/GettyImages, Elsa

* קיירי אירווינג, שנפצע בכתפו השמאלית במהלך משחק הניצחון מול גולדן סטייט, לא ישחק במשחק הלילה נגד אינדיאנה בחוץ, כך הודיעה קליבלנד באופן רשמי. אירווינג לא נסע עם הקבוצה של דייויד בלאט לאינדיאנפוליס, אלא נותר בקליבלנד לקבלת טיפול ולבדיקת MRI, על מנת לאבחן את חומרת הפגיעה, כאשר הבדיקה הראתה כי הוא סובל ממתיחה. מצבו של השחקן עדיין לא ברור לקראת משחק החוץ מול יוסטון ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully