וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את סנדרלנד, קאמבק מרגש לגוטיירז

צמד של ויין רוני (66 ו-84) סידר לשדים אדומים ניצחון ומקום שלישי על חשבון ארסנל. חונאס גוטיירז, שחלה בסרטן האשכים, נכלל בסגל ניוקאסל לראשונה אחרי 17 חודשים ב-0:1 על אסטון וילה

רדאמל פלקאו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סחט את הפנדל בשער הראשון. פלקאו/GettyImages

המחזור ה-27 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) כשבמוקד המשחק בו ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2 את סנדרלנד ועלתה למקום השלישי על חשבון ארסנל שתשחק מחר מול אברטון. חונאס גוטיירז נכלל לראשונה זה 17 חודשים בסגל ניוקאסל אחרי שחלה בסרטן האשכים. במשחק שפתח את המחזור, קריסטל פאלאס השיגה 1:3 מפתיע במגרשה של ווסטהאם.

חונאס גוטיירס שחקן ניוקאסל. Mark Runnacles, GettyImages
קאמבק מרגש מאין כמוהו. גוטיירז/GettyImages, Mark Runnacles

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:2

אחרי ההפסד במחזור הקודם לסוונסי, השדים האדומים חזרו לנצח אבל זה לא הלך להם בקלות מול קבוצה שניצחה אותה בביקור הקודם באולד טראפורד. האורחים התגוננו היטב אבל בדקה ה-65 הגיע הרגע שהכריע את המשחק וגם בלבל את השופט. פלקאו קיבל כדור בתוך הרחבה, הקפיץ תוך כדי סיבוב על אושה שהכשיל אותו ברחבה. השופט רוג'ר איסט שרק בצדק לפנדל, אבל הרחיק דווקא את ווס בראון. ויין רוני לא שאל שאלות ודייק מהנקודה הלבנה ובדקה ה-84 השלים צמד כשבעט מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של פנטילימון. יונייטד חלפה על פני ארסנל ועלתה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה עם שתי נקודות יותר ומשחק עודף. החתולים השחורים רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום.

ניוקאסל - אסטון וילה 0:1

לפני 17 חודשים אובחן לחונאס גוטיירז סרטן באשכים. הערב, אחרי תקופת החלמה ושיקום ארוכה, הארגנטינאי של ניוקאסל חזר לראשונה לסגל הקבוצה, זכה לתשואות מרגשות מהקהל המקומי שנעמד על רגליו לכבודו, חיכה על הספסל אך עדיין לא קיבל דקות ראשונות על הדשא בסט ג'יימסס פארק. מי שסידר למארחים את הניצחון הזה היה פאפיס סיסה. החלוץ הסנגלי קיבל כדור מיאנמט בצד ימין, עצר אותו ברחבה ובעט לפינה של גוזאן (37), ומיד רץ לספסל על מנת לחגוג עם גוטיירז. וילה פספסה הזדמנות לעלות לפחות זמנית אל מעל הקו האדום ושקועה עמוק במקום ה-19 והלפני אחרון. ניוקאסל נותרה במקום ה-11.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. Alex Livesey, GettyImages
עוד צמד לאוסף. ויין רוני/GettyImages, Alex Livesey

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 3:1

אלן פארדיו חזר לבוליין גראונד (לשעבר אפטון פארק), זכה לתשואות מאוהדי הפטישים ולקח גם את הנקודות מהקבוצה אותה אימן בין השנים 2003-2006. גלן מארי וג'ייסון פאנצ'ן היו האנשים של קריסטל פאלאס במשחק, כשהאחרון בישל את כל שלושת השערים והפך לשחקן הראשון של המועדון מאז אטיליו לומבארדו האיטלקי (אפריל 1998 נגד דרבי קאונטי) שרושם יותר מאסיסט אחד. מארי כבש בדקה ה-41 אחרי קרן של פאנצ'ן, הבלם סקוט דאן נגח את השני אחרי עוד קרן בדקה ה-53 ומארי השלים צמד בדקה ה-63 לאחר כדור חופשי של השף פאנצ'ן. ווסטהאם, שתקפה והחמיצה רבות, חיכתה להרחקה של מארי בצהוב שני (69) ורק לאחר מכן צימקה עם שער של אנר ולנסיה בבעיטה מחוץ לרחבה (76). הפטישים עם ניצחון בודד ב-10 משחקים, פאלאס פתחה פער של שמונה נקודות מהקו האדום.

משחקים נוספים:

ברנלי - סוונסי 1:0
לסוונסי: קירן טריפייר (64, עצמי)

סטוק - האל 0:1
לסטוק: פיטר קראוץ' (71)

ווסט ברומיץ' - סאות'המפטון 0:1
לווסט ברומיץ': סיידו בראינו (2)

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים עם גלן מארי. AP
כובש הצמד מודה למבשל השלישייה. גלן מארי עם ג'ייסון פאנצ'ן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully