וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינהארט: "הדבר היחיד שאפשר לשלוט בו זה עד כמה חזק אתה משחק"

27.2.2015 / 9:01

במכבי תל אביב מאושרים מהניצחון על פנאתינייקוס, והאמריקאי שקבע שיא קריירה בריבאונדים יחכה לתשובה האם יירשם לליגה: "מאוד מקווה שזה יקרה". אלכסנדר: "ניצחון גדול, אבל ממש לא סוף הסיפור". סמית' עשוי לנוח נגד הרצליה, הררי יכנס לרוטציה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) ניצחון חשוב בפתיחת הסיבוב השני של הטופ 16 כשגברה בביתה על פנאתינייקוס היוונית 70:73. בזכות הניצחון חזרו הצהובים אל המקום השני בבית, כשהם יודעים שאם ישיגו יותר ניצחונות מהיוונים עד לסיום הסיבוב, יתרון הביתיות בהצלבה בהחלט בהישג יד. מכבי אמנם כשלה בניסיון להשיג את ההפרש הרצוי בן 7 נקודות, אך יוצאת ממשחק אליו הגיעה עם רשימת פצועים ארוכה עם כמה כוכבים ביניהם ג'ייק כהן (8 נקודות ב-7 דקות), ג'ו אלכסנדר ואולי מעל כולם, נייט לינהארט, שהכפיל את שיא הריבאונדים שלו ביורוליג מחמישה לעשרה.

"ניסיתי להביא כמה שיותר אנרגיה", סיפר הגארד האמריקאי לוואלה ספורט, "אני תמיד אומר לחברים שלי שהדבר היחיד שאתה יכול לשלוט עליו בכדורסל זה עד כמה חזק אתה משחק, אז ניסיתי להביא את הגישה הזאת למשחק, וזה עבד. אני לא מופתע ממה שעשיתי, אני יודע מה אני יכול לעשות, אני מכיר את המשחק שלי. זה נשמע כמו תקליט שבור, אבל אני מעדיף לשחק פחות טוב ולנצח מאשר לשחק יותר טוב ולהפסיד".

הדמיון בין ג'ו אלכסנדר לדייויד בלו. האומן מסכם

גודס מסביר מדוע לא ביצע עבירה: "המטרה היא לא לעשות שטויות"

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב עם יוגב אוחיון. ברני ארדוב
"ניסיתי להביא כמה שיותר אנרגיה". לינהארט/ברני ארדוב

כאמור, מלבד לינהארט עוד כוכב שזרח אמש במשחק היה ג'ו אלכסנדר, שנכנס לנעליו של סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע ורשם 10 נקודות ו-5 ריבאונדים, כולל שתי זריקות עונשין חשובות ושני ריבאונדים בהתקפה עוד יותר חשובים. "זה היה קריטי שכל אחד מהראשון ועד האחרון יתרמו", אמר הפורוורד האמריקאי, "היינו צריכים להמשיך לרוץ כקבוצה, אז היה חשוב שהשחקנים לא רק יראו מה הם יודעים לעשות אלא גם יביאו אנרגיות, ואני חושב שנייט וג'ייק עלו היום מהספסל והביאו את אותן האנרגיות. החברים שלי לקבוצה והמאמנים עשו עבודה טובה בלכוון אותי מאז שהגעתי, אני מרגיש טוב מאוד. זה היה משחק צמוד, והיינו צריכים לעשות מהלכים חשובים בדקות האחרונות. פארגו קלע זריקות עונשין קריטיות, והורדנו ריבאונדים חשובים כדי לגמור את הסיפור".

למרות הניצחון במכבי ניסו להדגיש כי עונת היורוליג עוד ארוכה, ולמרות ההצלחה היפה, ייתכנו עוד תקלות בהמשך הדרך, בדיוק כפי שקרה במשחק נגד אלבה ברלין, "זה היה ניצחון גדול בשבילנו, אבל זה ממש לא סוף הסיפור", אמר אלכסנדר, "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, ואני מצפה להמשך הדרך".

השבוע העמוס של הצהובים יתפוס בימים הקרובים תאוצה. כבר מחר (19:35) תתארח מכבי בהרצליה במשחק דחוי מהמחזור ה-20, וביום שני תארח את מכבי אשדוד, כשהרצף יסתיים רק נגד הכוכב האדום בלגרד בחוץ ביום חמישי. סופוקליס שחורציאניטיס ייעדר מהמשחק בהרצליה גם כן, למרות שייתכן שיחזור לאימונים בקרוב. במכבי שוקלים לשחק במשחק בהרצליה עם ארבעה זרים כדי לתת מנוחה לדווין סמית', כשמי שייכנס לנעליו של סילבן לנדסברג שייעדר עוד שלושה שבועות לפחות מפעילות הוא ארד הררי הצעיר, שאמור לקבל דקות כבר במשחק הקרוב.

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 70:73

לכתבה המלאה
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה היה קריטי שכל אחד מהראשון ועד האחרון יתרמו". אלכסנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully