וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מודאגת: חשש לקרע במפשעה אצל רומאריו פירס

27.2.2015 / 12:39

הקשר, שנמצא בתקופה מצוינת, נטש את האימון ובספק גדול למשחק מול מכבי חיפה. בנתניה מקווים שתקופת ההחלמה לא תתארך. וגם: משכורות חודש ינואר יוזרמו מחשבון הבנק החלופי?

one

דאגה גדולה במכבי נתניה. הקשר הברזילאי רומאריו פירס, מהשחקנים הבולטים בשורות הקבוצה בשבועות האחרונים, נטש את האימון עם חשש גדול לקרע בשרירי המפשעה. השחקן טופל ועידן כי הוא סובל מכאבים חזקים. ספק אם פירס יהיה כשיר למשחק ביום שני מול מכבי חיפה וייתכן שייעדר אף מעבר לכך.

בינתיים, התפתחות בתשלומי המשכורות במכבי נתניה. אחרי שאתמול (חמישי) קיבלו השחקנים את משכורות חודש דצמבר שהיו מעוכבות זמן רב, הם עשויים למצוא את עצמם מופתעים באמצע השבוע הבא לקראת חג פורים כשיקבלו בתוך פחות משבוע גם את משכורות חודש ינואר. גורמים במכבי נתניה ובבקרת התקציבים אישרו את הדברים והוסיפו כי סכום של מיליון שקל אמור להיות מוזרם בשבוע הבא מבנק הולנדי שלקח על עצמו לגבות את הבנק האנגלי ממנו העביר בשעתו אלי שגב ערבויות בנקאיות בסך של מיליון וחצי דולר.

חלק מאותן ערבויות כבר חולט וכאמור ההפתעה היא שהסכום אשר אמור לעבור בשבוע הבא, יהיה מבנק הולנדי עמו מצוי פוינט בנק האנגלי בקשר. "אם הכול ילך לפי התכנון, באמצע השבוע הבא שחקני מכבי נתניה יקבלו את משכורות ינואר ואז לא נהיה אפילו בעיכוב של יום כי את משכורות חודש פברואר, יהיה צריך לשלם רק ב-15 במרץ", אמר גורם בקבוצה.

רומאריו פירס שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עיתוי לא טוב. פירס/ברני ארדוב

למרות האופטימיות יש לציין כי גם בעבר הובטחו כספים שהתעכבו לבסוף, אבל הפעם היו בבקרה משוכנעים שהכסף מהבנק ההולנדי יכנס.

כעת מצפים במועדון מהשחקנים לשים בצד את כל ההתעסקות במשכורות ולבוא חדורי אמונה ביום שני למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר. "זה יהיה דבר יוצא מהכלל אם נצליח להיכנס לפלייאוף העליון", אמר המנכ"ל רועי דניאל. "זה ייתן לנו הרבה שקט עד סוף העונה וגם הכנסות ממשחקים שנארח".

עמית בן שושן שחזר להרכב בשבת שעברה בניצחון על הפועל באר שבע, הבטיח כי השחקנים מרוכזים רק במשחק: "עשינו את מהלך ההשבתה בתחילת השבוע כדי שיהיה לנו מספיק זמן להתרכז במשחק מול מכבי חיפה. כעת אנחנו בכלל לא מתעסקים בכסף, אלא רק במשחק".

(עדכון ראשון: 8:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully