וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 28 שנה לאחד ממשחקיו הגדולים של מייקל ג'ורדן

הוד אווירותו קלע על הנטס 58 נקודות (שיא קריירה ושיא מועדון לעונה הסדירה) ללא אף שלשה. צפו בתקציר. וגם: יאיא טורה מצטרף לתהייה בנוגע לצבע השמלה, חלוץ מנצ'סטר סיטי בטריק אדיר, והענק שהולך לכבוש את עולם האגרוף

21:04: הטריק האדיר של ג'ון גוידטי

ג'ון גוידטי השבדי הוא חלוץ צעיר ששייך למנצ'סטר סיטי ומשחק כרגע בהשאלה אצל סלטיק. היום התפרסם קטע מכתבה שנעשתה עליו לפני כמה שנים, קטע שנותר חבוי עד היום. באותו קלים, גוידטי מבצע תרגיל יפהפה, שהזכיר לכולם איזה כישרון טמון לו ברגליים.

התמונה שמשגעת את האינטרנט: כחול ושחור, או זהב ולבן?. טאמבלר, אתר רשמי
לבן וזהב או שחור וכחול?/אתר רשמי, טאמבלר

19:40: אז איזה צבע השמלה?

למשך כל היום, סער האינטרנט בנוגע לשאלת הצבע של השמלה המפורסמת - שחור וכחול, או לבן וזהב. הערב גם יאיא טורה השתתף בניסוי:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והנה שאר שחקני סיטי עוסקים בסוגיה החשובה

17:01: 28 שנה לאחד מרגעיו הגדולים של מייקל ג'ורדן

בארצות הברית נזכרים במשחק המדהים של הוד אווירותו בעונתו השלישית בליגה. זה קרה מול ניו ג'רזי, כש-MJ התפוצץ בדרך לשיא קריירה ושיא מועדון (נכון לתקופה ההיא) בעונה הסדירה של 58 נקודות, ועשה זאת בלי לזרוק ולו שלשה אחת. היו שם 16 מ-25 מהשדה ו-26 מ-27 מהעונשין. הבולס ניצחו 113:128. צפו בקטעים מהמשחק המיתולוגי:

11:32: מייקל סם שוכח מה-NFL והולך לרקוד

שחקן הפוטבול מייקל סם מוכר כשחקן ההומוסקסואל הגלוי הראשון בתולדות ה-NFL, הודיע שהוא מצטרף לתכנית "רוקדים עם כוכבים". חברו, ג'ייסון קולינס, שהיה כדורסלן ה-NBA הראשון שיצא מהארון, פרגן לו: "היו שחקני NFL אחרים שעשו את זה, אני יודע שמייקל רוצה לשחק ב-NFL, אז למה שלא יעשה את זה. הוא יודע להזיז את הגוף, אני מחכה לראות אותו רוקד, זה משהו שצריך להדאיג בעיקר את מי שירקוד איתו".

מייקל סם בקומביין. GettyImages
הולך לרקוד עם כוכבים. מייקל סם/GettyImages

9:50: סשה אוברדוביץ' משלם מחיר על ההתפרצות

זוכרים את סשה אוברדוביץ', המאמן חם המזג של אלבה ברלין, שניצח לא מזמן את מכבי תל אביב ביד אליהו? אם כן, אז אתם וודאי זוכרים את התקרית החריגה לה הוא היה שותף רק כמה לאחר מכן, כשהחליף דחיפות עם שחקנו אלכס רנפרו במהלך פסק זמן. עכשיו הגיע זמן העונשים: הרחקה ממשחק אחד לכל אחד, וקנס של 2,000 יורו. נו, היה שווה?

08:33: המתאגרף הכי מפחיד בעולם

נפתח את הבוקר עם הדבר הבא בעולם האגרוף. כל העולם מחכה לקרב ההיסטורי בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו, ובינתיים, בשקט בשקט, מתפתחת לה מפלצת במשקל הכבד של הענף. תכירו את טאיישן דונג הסיני, ענק בגובה 2.13 מטר שנראה כמו היורש של האחים קליצ'קו האימתניים. הוא מכונה "החומה הגדולה" ואפשר לראות למה. מאחוריו כבר שני קרבות מקצועניים, את שניהם הוא גמר בנוקאאוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראה בן אדם נורמלי שעומד ליד "החומה הגדולה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully