וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - הפועל חיפה: "חשוב שלא נספוג, כי את הגול ניתן"

27.2.2015 / 10:34

האדומים מהכרמל אופטימיים אחרי אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ורוצים ליצור מומנטום: "צריכים להיות מפוקסים ומלוכדים". אבו ריא יתפוס את מקומו של קיאנסקאס המוצהב בהגנה. ליפשיץ חוזר לשער המארחת שתחסר את וואקמה (ש', 18:30)

מחזור 24מחצית28/02/2015
הפועל רעננה
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בשבעת המפגשים בין הקבוצות במסגרת ליגת העל רק משחק אחד נגמר ללא הכרעה.

      * במפגש האחרון בין הקבוצות במגרשה הביתי של רעננה ניצחה הפועל חיפה כזרקו קוראץ' היה אחד מכובשי השערים.

      מפתחות והכנות: הפועל רעננה

      הפועל רעננה רוצה להשאיר את חלום הפלייאוף העליון בחיים ולשם כך תצטרך הקבוצה לגבור על הפועל חיפה המתאוששת, שניצחה בשבוע שעבר את האלופה מכבי תל אביב ותגיע עם המון ביטחון למשחק. רעננה מדורגת כעת במקום השישי, עם יתרון של שתי נקודות על מכבי נתניה ושלוש נקודות ממכבי חיפה וכל נקודה תהיה כעת קריטית במאבק על כרטיס לשישייה הראשונה בתום הליגה הסדירה.

      המאמן חיים סילבס הזהיר את שחקניו מפני היריבה ואמר להם שהפועל חיפה קבוצה מאורגנת ומסוכנת, למרות מיקומה בתחתית הטבלה. השוער דניאל ליפשיץ סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב וכך גם הקשר בן בנימין שסיים השעיה בגין כרטיסים צהובים. אנתוני וואקמה עדין פצוע ויחמיץ גם את המשחק הזה ובקבוצה מנסים להכשירו לקראת המשחקים הבאים. גם המגן עדי נמני והקשר שניר שוקר לא יעמדו לרשות המאמן.

      דניאל ליפשיץ שוער הפועל רעננה. ברני ארדוב
      חוזר לשער רעננה. ליפשיץ/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      בקבוצה מאמינים שניצחון על רעננה, שנמצאת בצמרת הליגה, יוכיח שמה שקרה נגד מכבי תל אביב לא היה מקרי, ובעיקר ירחיק אותה מעט מהקו האדום. בחיפה משוכנעים שניתן לנצח את רעננה אך המאמן טל בנין ביקש משחקניו לא להקל ראש ביריבה. בצד המקצועי מהראן אבו ריא צפוי לתפוס בהגנה את מקומו של טאדאס קיאנסקאס המוצהב, כשטוסיין ריקטס צפוי לפי התרגולים להמשיך בעמדת המגן הימני. חמדי סליחי יחליט בשיתוף עם הצוות הרפואי והמקצועי אם ייכלל בסגל, אך בכל מקרה לא צפוי לפתוח בהרכב.

      "הפתענו את כולם נגד מכבי תל אביב ולקחנו נקודות במקום שאף אחד לא ציפה", הסביר הקשר יובל שבתאי שימשיך לקבל את קרדיט בהרכב. "עכשיו אנחנו מגיעים למשחק שאנחנו צריכים לקחת בו את הנקודות, כי כל הקבוצות בליגה שוות. צריך לדעת לשמור על יציבות. אנחנו צריכים בכל משחק להיות מפוקסים ומלוכדים". על השינוי שעשה בנין בקבוצה אמר שבתאי: "בכל פעם שמגיע מאמן חדש יש מוטיבציה לשחקנים להוכיח את עצמם וזה טבעי. עמדנו טוב על המגרש נגד מכבי, כולם עובדים וזו התוצאה". על המשחק הקרוב אמר הקשר: "קודם כל חשוב שלא נספוג, כי את הגול אנחנו ניתן. יש לנו את מהראן לאלה. גם אם ננצח הדרך להישארות עוד ארוכה".

      שחקני הפועל חיפה, אור אוסטוינד, חיים מגרלשווילי, יובל שבתאי. יוסי ציפקיס
      "כל הקבוצות בליגה שוות". יובל שבתאי וחבריו אחרי הניצחון על מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: ממאדו צ'אם

      צ'אם לא כבש בשלושת משחקי הליגה האחרונים של רעננה וכעת עם חסרונו של וואקמה הפצוע, התרומה ההתקפית שלו היא הכרחית כדי שרעננה תצליח לגבור על יריבה שתגיע עם המון בטחון. החלוץ הסנגלי כבר הוכיח העונה בהזדמנויות שונות שהוא יודע להבקיע ואם יעשה זאת גם השבת ורעננה תנצח, היא תהיה כמעט בוודאות בפלייאוף העליון.

      הפועל חיפה: זרקו קוראץ'

      במחזורים האחרונים המוציא לפועל בהפועל חיפה הוא מהראן לאלה אך לכולם היה ברור במשחק הקוןדם שהשילוב שלו עם קוראץ' מקל עליו לשחק. מול רעננה קוראץ' שוב יצטרך לתת נפח ולפנות את לאלה, כשהמונטנגרי רוצה להוכיח לכולם שגם הוא עדיין כובש מצטיין.

      ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה (מימין) עם חיים מגרלשווילי. יוסי ציפקיס
      ירצה להוכיח שהוא עדיין כובש מצטיין. קוראץ'/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 1500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully