וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי אשדוד ניצחה 57:66 את ליל וילנב

הבנות של רבי השיגו יתרון משמעותי בחצי גמר היורוקאפ לקראת הגומלין בשבוע הבא אחרי ששי דורון הפגיזה שלשה חמש שניות לסיום. טיפני ג'קסון הייתה מצוינת עם 18 נקודות ועשרה ריבאונדים

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
צעד גדול לגמר. שי דורון/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד עשתה הערב (חמישי) צעד גדול בדרך לגמר היורוקאפ אחרי ניצחון ביתי 57:66 על ליל וילנב הצרפתית. אשדוד התקשתה במרבית המשחק לברוח, אבל הכתיבה את הקצב ברוב שלבי המשחק וניצלה שלשה גדולה של שי דורון חמש שניות לסיום כדי להגדיל את היתרון לקראת הגומלין שיתקיים בשבוע הבא. הצרפתיות, שמדורגות במקום השלישי בצרפת, ניסו להקשות על אלי רבי ושחקניותיו, אבל טיפני ג'קסון נתנה הצגה עם 18 נקודות ועשרה ריבאונדים ויחד עם אליסון הייטאוור שקלעה 15 נקודות, קיבלנו הופעה נפלאה של האלופה הישראלית שיכולה להתחיל לפנטז על הגמר.

אלי רבי, מאמן מכבי אשדוד: "מי יודע אם זה יספיק? כמו שהמשחק התפתח, זה הכי טוב שיכולנו לייחל לו. זו קבוצה מאוד אגרסיבית. זה היה אחד המשחקים הפיזיים שיצא לי לנהל. הבנות שלנו עשו את כל מה שהן יכולות, בהתקפה המשחק לא זרם. לא יכולתי לבקש יותר מזה. אני חושב שאנחנו שומרים מצוין. ראינו כמה מאסה יש ליריבה, הבנות משקיעות עד השנייה האחרונה. אני שמח שהבנות שלנו לא נשברו ראשונות".

אליסון הייטאוור: "למדנו אותם כל השבוע אבל עוד יש לנו הרבה עבודה. נצטרך להמשיך להשקיע אנרגיה כדי לעלות לגמר. זה יום מיוחד בחדר ההלבשה, אני לא רוצה לחשוף את הסודות".

שי דורון, אלישה קלארק, טאיסיליה בווקינה שחקניות מכבי בנות אשדוד. יוסי ציפקיס
חזרו נהדר מפיגור. דורון, קלארק ובווקינה/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

רבע ראשון

אשדוד פתחה בהלם את המשחק וניכר שהיא התקשתה להיכנס למשחק. זה החל עם שלשה של לטישיה קמבה ונמשך עם דהירה מהירה ל-0:7. אבל אשדוד חזרה מהר לעניינים עם נקודות של אליסון הייטאוור וטיפני ג'קסון. הייטאוור עם שלשה גדולה הייתה גם אחראית לספק יתרון ראשון למארחות. ליל הצליחה לנצל את הדקות הבאות כדי לעלות לשש הפרש, אבל טאיסיליה בווקינה מזערה נזקים עם שלשה עם הבאזר שהקטינה ל-16:13.

רבע שני

הרבע השני דווקא היה מאוזן יותר מבחינת שתי הקבוצות בפתיחתו, בווקינה המשיכה לקלוע ויחד עם שלשה של הייטאוור אשדוד הקטינה לשתיים בלבד. פטימטו סאקו קלעה את הנקודות לאורחות בדקות הבאות, אבל אשדוד לא אפשרה ליריבה לברוח והייטאוור ודניאל דיאמנט השלימו מהפך ל-26:27. קלארק קלעה נקודות מהקו ואשדוד ירדה להפסקה עם 26:30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טיפני ג'קסון שחקנית מכבי בנות אשדוד, משמאל. יוסי ציפקיס
הצליחה להכתיב את הקצב. ג'קסון/יוסי ציפקיס

רבע שלישי

וירג'יני ברמון פתחה את הרבע השלישי עם שלשה, אבל דורון קלעה את הנקודות הראשונות שלה במחצית השנייה. מכאן אשדוד הכתיבה את הקצב וג'קסון השיגה נקודות קלות בדרך לשבע הפרש. אשדוד המשיכה לשמור על ביטחון, בווקינה וג'קסון דאגו לשמור על היתרון בדרך ל-38:44.

רבע רביעי

מגאן מאהוני דייקה עם שלשה והצליחה להלחיץ את הספסל של אלי רבי ומיד המשיכה עם עוד שתיים שהקטינה ל-46:43. ג'קסון ולייני סלווין דאגו לנקודות בצד של אשדוד ושמרו על ההפרש. קלארק העלתה לחמש הפרש (57:62) קצת יותר מדקה לסיום. שי דורון הפגיזה שלשה גדולה חמש שניות לסיום וסידרה יתרון פנטסטי לקראת הגומלין, 57:66.

אלישה קלארק שחקנית מכבי בנות אשדוד. יוסי ציפקיס
סיימה עם עשר נקודות. אלישה קלארק/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

למכבי אשדוד: טיפני ג'קסון 18 נקודות ועשרה ריבאונדים, אליסון הייטאוור 15, אלישה קלארק 10, טאיסיליה בווקינה 9, שי דורון 8, לייני סלווין 3, דניאל דיאמנט 2, נעמי קולודני 1.

לליל: אן ווטרס 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, מגאן מהוני 13, וירג'יני ברמון 10.

נעמי קולודני שחקנית מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
גם היא נכנסה לסטטיסטיקה. נעמי קולודני/יוסי ציפקיס
אלי רבי מאמן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
ניהול משחק מצוין. אלי רבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully