וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 74:87 בחוץ את מכבי חיפה

אריק שיבק ערך בכורה כמאמן הקבוצה הדרומית והוביל אותה לניצחון יקר בכרמל. אילת עצרה את חיפה על שבע נקודות בלבד ברבע השלישי והנחילה לירוקים המתפרקים הפסד ליגה רביעי ברציפות

מחזור 20תוצאת סיום26/02/2015
מכבי חיפה
    87:74
      הפועל אילת

      הפועל אילת ניצלה הערב (חמישי) עד תום את אפקט "המאמן החדש" וניצחה 74:87 בחוץ את מכבי חיפה. הדרומיים, שהחליפו את דן שמיר באריק שיבק, התאוששו היטב מההתפרקות בחצי גמר הגביע, בעוד חיפה, שהפסידה שם בדרמטיות למכבי תל אביב, ממשיכה להראות רע וספגה הפסד ליגה רביעי ברציפות.

      המאמן המנצח, אריק שיבק, אמר בסיום: "פעם האחרונה שאימנתי בליגה זה היה כשהייתי בבלגיה. אני מקווה לעשות פיינל פור עם אילת. הרבה לחץ השתחרר במיוחד לאחר התוצאות שהיו במחזור הזה כשכל התחתית התחילה להתקרב. החבר'ה נתנו הגנה יוצאת מן הכלל במיוחד ברבע השלישי. כולם יודעים שלא קל לעצור את דגן יבזורי, אבל הוא לא עבר את עשר הנקודות. עשינו עליו עבודה גדולה". על השינויים שהביא לאילת אמר שיבק: "עבדנו הרבה מאוד על הגנה, לא שינינו הרבה מבחינה התקפית. החלפתי מאמן טוב שהיה עוזר שלי בנבחרת. אני מיניתי להיות אותו מאמן נבחרת הקדטים. לפעמים זה פשוט לא מתחבר".

      אפיק ניסים הפועל אילת מול חנן קולמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      ניצחון יקר לניסים ואילת/אדריאן הרבשטיין

      המשחק נפתח בצורה צמודה ובאמצע הרבע הראשון התוצאה עמדה על 15:15, אולם כדיר וניסים הובילו ריצת 0:9 והאורחים סיימו את הרבע ב-20:29, כשניסים קולע 12 נקודות. אילת עוד הובילה 26:36 בתחילת הרבע השני, אבל חיפה סופסוף התעוררה ואפוואיבו וחנן קולמן החלו לצלוף בדרך למהפך. המחצית הסתיימה ב-43:46 למארחת.

      חיפה נעלמה לחלוטין ברבע השלישי וקלעה בו רק שבע נקודות, כשמנגד אילת מציגה הגנה מצוינת. שלשה של ניסים בשניות הסיום של הרבע סידרה לאילת יתרון מבטיח, 53:62 לפני הרבע האחרון. גם ברבע האחרון לקח לחיפה המון זמן להתחיל לקלוע והיא שמה רק שבע נקודות בשבע הדקות הראשונות. כשהיא התעוררה, זה כבר היה קרוב ל-20 הפרש ומאוחר מדי. אילת ניצחה 74:87.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      מאמן הפועל אילת אריק שיבק עם עידו קוז'יקרו. אדריאן הרבשטיין
      בכורה מוצלחת באילת. שיבק עם קוז'יקרו/אדריאן הרבשטיין

      סטטיסטיקה:

      קלעו לחיפה: אייק אפוואיבו 21, חנן קולמן 17 (6 אסיסטים), וויל גרייבס 13, אלכס צ'וברביץ' 8, רנה רוז'ו 4, מורן רוט 4, דגן יבזורי 4 (5 חטיפות, 6 אסיסטים), טמיר אריאלי 3, אנטון שוטבין ותומר בר-אבן שיחקו ולא קלעו.

      קלעו לאילת: קווין פאלמר 23 (9 ריבאונדים), אפיק ניסים 17 (8 אסיסטים), קאליף וייאט 12, אלישי כדיר 11 (7 איבודים), בריאן אסברי 10, אדריאן יוטר 9 (8 ריבאונדים), עמית שמחון 5, עמית ביר-כץ וניב ברקוביץ' שיחקו ולא קלעו.

      וויל גרייבס מול אלישי כדיר/אדריאן הרבשטיין

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully