וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 0:3 את שאלקה בדרבי האזורי

אובמיאנג (78), מחיטריאן (80) ורויס (86, שער רביעי בארבעת המחזורים האחרונים) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון ליגה רביעי ברציפות, ואחד מתוק במיוחד. לברקוזן ניצחה 0:1 את פרייבורג

פייר אמריק אובמיאנג שחקן דורטמונד (שמאל) עם מרקו רויס. Lars Baron, GettyImages
באטמן ורובין. רויס ואובמיאנג/GettyImages, Lars Baron

המחזור ה-23 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי), עם ניצחונה של האלופה והמוליכה באיירן מינכן 1:4 על קלן. היום נמשך המחזור עם 0:3 ענק של דורטמונד על שאלקה בדרבי האזורי הלוהט, שהיה הניצחון הרביעי של הצהובים-שחורים ברציפות. לברקוזן ניצחה 0:1 את פרייבורג. לברקוזן חזרה לנצח עם 0:1 על פרייבורג. המבורג שוב הפסידה, 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. הופנהיים עשתה את שלה עם 0:2 על מיינץ, שטוטגרט שוב לא הצליחה לנצח וסיימה ב-1:1 מול האנובר. סלומון קאלו כבש בדקה ה-88 וסידר להרטה ברלין 0:1 מול אוגסבורג.

seperator

באיירן מינכן - קלן 1:4

הכושר ההתקפי המסחרר של הבווארים נמשך ולמרות שהפעם זה הלך קצת יותר קשה והקבוצה גם ספגה בליגה לראשונה מאז תחילת החודש, הרי שגם קלן, שהפסידה רק בשניים מתשעת ביקוריה האחרונים אצל באיירן, לא הצליחה לעצור את המכונה ונשארה מסובכת בתחתית. כבר אחרי שלוש דקות אריאן רובן שם קרן על הראש של שווינשטייגר, שנגח את הראשון. בדקה העשירית, פרנק ריברי חתם מהלך אישי יפה עם בעיטה מפתיעה לפינה הקרובה וקבע 0:2 מהיר. בתוספת הזמן של המחצית, קלן חזרה עם שער אל אנתוני אוג'ה והיא גם כמעט השוותה בתחילת המחצית השנייה, אבל נוייר הציל כדור יפה. בדקה ה-67, רובן נגח את השלישי, מבישול של ריברי ובדקה ה-75 ההולנדי הקפיץ לכיוון השער ולבנדובסקי דחק פנימה ממטר עם הבטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
באיירן חוגגת/רויטרס

דורטמונד - שאלקה 0:3

הדרבי הלוהט של חבל הרוהר מספר 141 נצבע בצהוב-שחור ואפילו לוהט. דורטמונד רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 0:3 ענק על היריבה המושבעת בדרבי. פייר אמריק אובמיאנג שבר את הקרח אחרי לחץ כבד בדקה ה-78, הנריך מחיטריאן הכפיל ומרקו רויס קבע את תוצאת הסיום עם השער הרביעי בארבעת מחזורי הליגה האחרונים.

אחרי 78 דקות הלחץ הכבד של דורטמונד השתלם לה. הנריך מחיטריאן הכניס כדור עומק חכם, זה פגע באחד משחקני ההגנה והגיע לפייר אמריק אובמיאנג. הגאבוני גבר על השומר שלו ובעט מ-8 מטר פנימה דרך הקורה כדי לקבוע 0:1 ורץ לחגוג עם מרקו רויס כשהם מתחפשים לבאטמן ורובין. כשהסכר נפרץ, אז הוא נפרץ. כעבור שתי דקות אובמיאנג שלח כדור עומק מצוין לאילקאי גונדואן באגף ימין, והוא יישר את זה למרכז מאגף ימין בצורה נהדרת, מחיטריאן המתין שם ודחק מול שער ריק פנימה. שער בכורה בבונדסליגה העונה לקשר הארמני ודווקא בדרבי הלוהט. כמה שזה מתוק בשבילו. בדקה ה-86 כבשה BVB את השלישי כשמרקו רויס ניצל כדרור מטופש של שוער שאלקה טימון ולנרויטר וחטף לו כדי לבעוט פנימה את ה-0:3 הענק.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן דורטמונד (שמאל) חוגג עם חבריו. Lars Baron, GettyImages
אין כמו לנצח בדרבי/GettyImages, Lars Baron
AP
seperator

לברקוזן - פרייבורג 0:1

אחרי הניצחון הגדול על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט לשמור על המומנטום גם בליגה ולחזור לנצח אחרי תקופה ממושכת ללא ניצחון. לברקוזן ניצחה, שוב, 0:1, הפעם את פרייבורג, כשדווקא סימון רולפס כובש את שער הניצחון בדקה ה-33. הקשר, שיפרוש בסוף העונה, סידר לקבוצה שלו שלוש נקודות יקרות במאבק על אחד מהכרטיסים לליגת האלופות.

סימון רולפס שחקן לברקוזן. Christof Koepsel, GettyImages
מתחילים להיכנס לכושר. רולפס/GettyImages, Christof Koepsel

משחקים נוספים:

הופנהיים - מיינץ 0:2
להופנהיים: קווין פולאנד (55), אויגן פולנסקי (76)

האנובר - שטוטגרט 1:1
להאנובר: לארס שטינדל (70, הורחק 90), לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (52), מרטין הרניק (הורחק, 90)

הרטה ברלין - אוגסבורג 0:1
להרטה ברלין: סלומון קאלו (88)

איינטרכט פרנקפורט - המבורג 1:2
לפרנקפורט: אלכס מאייר (פנדל, 12 ו-54, החמיץ פנדל, 92), להמבורג: זולטאן שטיבר (45+2), מתיאס אוסטרזולק (הורחק, 64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully