וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנר/אולקר הפתיעה את צסק"א ברוסיה, בארסה ניצחה בהארכה

אוברדוביץ' השיג 75:81 ענק בחוץ, תאודוסיץ' השתולל והורחק, 2 נק' לפורוורד הוותיק בבכורה. אולימפיאקוס גברה 72:77 על מלאגה ומובילה כעת את הבית. 82:92 לקטאלנים על אלבה

שחקן צסק"א מוסקבה אנדרי קירילנקו לצד מאמנו דימיטריס איטודיס. Mikhail Serbin, GettyImages
ברוכים השבים. קירילנקו עם איטודיס/GettyImages, Mikhail Serbin

ברצלונה - אלבה ברלין 82:92

איזה משחק משונה בקטאלוניה. ברצלונה ידעה שאסור לה בשום אופן להפסיד והיא קיוותה להתאושש מהמפלה בגמר גביע המלך מול ריאל מדריד ולהתקרב עוד קצת להצלבה. מולה התייצבה אלבה, שהפתיעה אותה בסיבוב הראשון וניצחה ביד אליהו לפני שבועיים. אחרי פתיחה מנומנמת ורבע ראשון שהסתיים ב-13:14 לאורחים, בארסה הפעילה מבערים ואת המחצית סיימה ב-32:40 לטובתה. גם ההמשך התנהל בשליטה קטאלנית מוחלטת והפער כבר הגיע ל-17 לקראת סוף הרבע השלישי, אלא שפתאום אלבה התעוררה. רבע אחרון משוגע של 18:31 לזכותה, כשלאון ראדוסביץ' קולע סל שוויון שלוש שניות לסיום, שלח את המשחק להארכה. שם, תשו כוחותיה של האורחת ובארסה הפציצה 15 נקודות, שבע מהן של חואן קרלוס נבארו, כדי להימלט עם הניצחון. ג'סטין דולמן הוביל עם 17, אנטה טומיץ' קלע 16 ונבארו 14. רג'י רדינג ואלכס רנפרו סיימו עם 20 לאורחים ורדוסביץ' קלע 19.

סנטר ברצלונה בכדורסל אנטה טומיץ'. GettyImages
בקושי בקושי, אבל ברצלונה ניצחה. טומיץ'/GettyImages

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה/אולקר 81:75

המפגש בין ז'ליקו אוברדוביץ' ועוזרו המיתולוגי דימיטריס איטודיס הוליד משחק איכותי מאוד בסיומו חגגו הטורקים ניצחון יורוליג חמישי רצוף, ונכנסו למאבק על מקומות 1 ו-2 בבית ו'. הפתיחה היתה שייכת לאורחים, שברחו ל-0:10 מהיר, השאירו את צסק"א על 10 נקודות בלבד ברבע הראשון, ונעזרו ביכולת טובה של ריקי היקמן ואנדרו גאודלוק כדי לעלות לשמור על ההובלה. אנדרי קירילנקו נכנס להופעת בכורה מחודשת בקבוצת נעוריו 51 שניות לסיום הרבע הראשון ומיד ירד לספסל, אך סוני ווימס ונאנדו דה קולו לקחו פיקוד ועם הירידה לחדרי ההלבשה פיגרה צסק"א 39:37 בלבד. משם והלאה קיבלנו משחק צמוד מאוד, כש-55 שניות לסיום הגיע המהלך המכונן בדמות התפרעות של מילוש תאודוסיץ': הרכז הסרבי החטיא, טען לעבירה, השתולל על השופטים והורחק. נמניה בייליצ'ה ובוגדן בוגדנוביץ' ניצלו זאת כדי לקבוע 72:78 מהקו ומשם צסק"א כבר לא חזרה.

גאודלוק ויאן וסלי הצטיינו עם 14 נקודות כל אחד, כשבוגדנוביץ' הוסיף 13 ובייליצ'ה 11 ו-13 ריבאונדים. מנגד, דה קולו קלע 18 לצסק"א, תאודוסיץ' הוסיף 14 ו-6 אסיסטים ו-ווימס תרם 13 שלא הספיקו. קירילנקו סיים עם שתי נקודות ב-5 דקות בבכורה.

שחקן פנרבחצ'ה/אולקר אנדרו גאודלוק. Mikhail Serbin, GettyImages
ניצחון חוץ גדול. גאודלוק/GettyImages, Mikhail Serbin

אנדולו אפס - קוצ'ה לבוראל 87:84

ניצחון יקר מאוד לקוצ'ה, שהשוותה את מאזנה לזה של הטורקים, עמם היא נאבקת על המקום הרביעי בבית. הבאסקים אומנם לא הצליחו לשמור על היתרון הגדול שבנו ולסגור את פער חמש הנקודות בו הפסידו לאנדולו בבית, כך שהם יהיו בפיגור בשובר השוויון הזה, אבל לפחות הם לא נתנו למארחת לברוח מהם. קוצ'ה שיחקה נהדר במחצית הראשונה ובסיומה הובילה 33:50, אבל אנדולו חזרה בגדול עם רבע שלישי של 15:30 והפכה את הסיום לדרמטי. קוצ'ה שוב רצה ועלתה לפלוס עשר, דאריו שאריץ' הנהדר הוריד למינוס נקודה, אבל סן אמטריו קלע מהקו ודונטיי דרייפר החטיא את השלשה שהייתה קובעת שוויון. סן אמטריו סיים עם 22 למנצחת, קולטון איברסון הוסיף 17 ו-11 אסיסטים. שאריץ' קלע 18 לאנדולו וננאד קרסטיץ' תרם עוד 16 ו-12 ריבאונדים.

פביאן קוסר קוצ'ה לבוראל מול ננאד קרסטיץ' אנדולו אפס. Aykut Akici, GettyImages
לבוראל שוב בעניינים. קוסר מול קרסטיץ'/GettyImages, Aykut Akici

אולימפיאקוס - מלאגה 72:77

היוונים ניצלו עד תום את ההפתעה ברוסיה ועלו למקום הראשון בבית. היכולת של אולימפיאקוס אולי לא הייתה מבריקה, אבל הספיקה לניצחון דחוק, השישי שלה ברציפות במפגשים מול מלאגה וה-13 ברציפות בבית במסגרת היורוליג. ההגנה של אולימפיאקוס נהדרת, אבל ברבע הראשון דווקא זו של מלאגה הופיעה והאנדלוסים, שצנחו למאזן 7:1, הובילו 11:17 אחרי עשר דקות. אולימפיאקוס נשארה צמודה ונטלה את היתרון בזכות רבע שלישי טוב של 19:26. המשחק היה צמוד מאוד עד שתיים וחצי דקות לסיום, שם ואסיליס ספאנוליס הגדול לקח אחריות ועם שש נקודות רצופות סידר למארחים את הניצחון. בסך הכול, לספאנוליס היו 18 נקודות ו-10 אסיסטים, כשמנגד מוביל ג'ייסון גריינג'ר עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully