וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו עדיין משלמים מחיר על השינויים שנעשו"

הפועל תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול עכו בשבת. כהן: "המטרה לעלות לפלייאוף העליון". על הקללות לרייכרט: "קורא לאוהדים להוריד את זה מסדר היום ולהתגייס למען הקבוצה"

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הליגה ביום שבת מול הפועל עכו בחוץ. האדומים מגיעים למשחק אחרי ה-2:2 הקצבי עם מכבי חיפה, במסגרתו גם נכבש שער נהדר של קשר המריבה בן רייכרט. הם מקווים לחזור לנצח אחרי שני הפסד ותיקו בשני המחזורים האחרונים, ויודעים כי מול נועלת הטבלה הם חייבים להשיג שלוש נקודות.

אלי כהן פתח עם מילים חמות לקהל שעודד ותמך בקבוצה מול מכבי חיפה: "ביום שני הקהל הוכיח תצוגת עידוד מרהיבה, נתן לנו גב חזק. בסוף המשחק מול חיפה השחקנים נפלו מהרגליים ונתנו את הכל בשביל הקהל. עשינו טעויות ושילמנו עליהן מחיר יקר וחבל. לצערנו אנחנו חוטפים גולים לא מחוייבי המציאות ונצטרך לעבוד על זה".

"אני מקווה שנראה המשכיות. אני מדבר הרבה עם השחקנים. אנחנו יותר אגרסיביים ויותר תוקפים את היריב. אם תסתכלו על הסטטיסטיקות אתם תראו שזו קבוצה שונה מהקבוצה הראשונה, השינויים שעשינו העלו לנו את הרמה. חסר לנו קצת כושר, במשחק הקודם השחקנים כבר ביקשו להתחלף מהדקה ה-70. אני שמח ששחקנים שכבר לא היו בתמונה של המשחק כמו שלומי אזולאי עשו עבודה טובה. אני מקווה שהשיפור יגיע בהמשך ואנחנו נצטרך גם להבקיע יותר, אני מקווה שדודו ביטון ייכנס לעניינים".

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. קובי אליהו
לא מנמיך ציפיות. אלי כהן/קובי אליהו

"אנחנו משלמים מחיר על כל השינויים שנעשו מתחילת השנה אבל אני מקווה שנגיע לחוף מבטחים מוקדם. הקהל הוא השחקן מספר 1, ברגע שהוא מעודד את הקבוצה ודוחף אותה אז השחקנים נותנים מעצמם יותר".

על המשחק הקרוב מול הפועל עכו: "המשחק בעכו יהיה שונה מהמשחק מול חיפה. זו קבוצה שסוגרת ומצופפת הרבה ומנסים להקשות על היריב. הליגה הזו היא מאוד מפתיעה ומסוכנת כי עכשיו כל הקבוצה משנסות מותנים ורוצות לשפר עמדות. בפלייאוף התחתון זה מאבק על החיים אז המשחקים הולכים ומתעצמים".

על השאלה איך הקבוצה תסתדר מנטלית במאבקים בפלייאוף התחתון: "אותם שחקנים שהיו רגילים להיות בפלייאוף העליון לא נמצאים בקבוצה. כרגע אנחנו מסתדרים עם הסגל הזה. ככל שהשחקנים יתחברו יותר, אנחנו ננצח יותר. גם אם היינו בצמרת ורצים לאליפות לא היינו מזלזלים באף יריב. המוטו שלי הוא תמיד לכבד את היריב, לבוא למשחקים כדי לנצח בכל מחיר".

על ההשתלבות של בן רייכרט בקבוצה והעובדה שחלק מהאוהדים קיללו אותו: "תמיד יש את הקומץ הקטן ואני קורא להם למען הקבוצה להבליג על הכל ולהסיר את הדברים האלו מסדר היום. בשעות כאלה צריך לתת גב חזק לקבוצה".

בן רייכרט הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"קורא לאוהדים להוריד את זה מסדר היום". רייכרט חוגג/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אלי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully