וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "מכבי תל אביב לא גדולה יותר מניז'ני העונה"

26.2.2015 / 9:57

גל מקל צפוי להיות בסגל ניז'ני נובגורוד מול מילאנו, מאמנו מספר לוואלה ספורט על הציפיות ושולח מסר: "גל שחקן ברמה הכי גבוהה שהיה בשוק, אני מרוצים מאוד. הוא ורוצ'סטי יכולים לעזור אחד לשני"

מאמן ניז'ני נובגורוד איינרס בגאצקיס. GettyImages
לא חושש ממכבי תל אביב. בגאצקיס/GettyImages

גל מקל ערך אמש (רביעי) את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה ניז'ני נובגורוד והשתתף כבר באימון הקבוצה לקראת משחק היורוליג הערב נגד מילאנו (19:00). על פי הדיווחים בתקשורת הרוסית, מאמנו החדש של מקל, איינארס בגאצקיס הלטבי, צפוי שלא לתת דקות משמעותיות למקל ולשחקן הרכש הנוסף של הרוסים ריהארדס קוקסיס הלטבי, והם ישתלבו בהדרגה. המשחק הערב הוא אחד המשמעותיים של ניז'ני בטופ 16, כשניצחון ישמור אותם בתמונת הסיכויים להעפלה לשלב ההצלבה, והפסד יחסל את הסיכוי ככל הנראה.

"אני מכיר את גל כבר כמעט 3 שנים. כשהייתי המאמן של בודיבלניק קייב כמעט החתמנו אותו, דיברתי עם הסוכן שלו, אבל הוא העדיף ללכת ל-NBA", סיפר בגאצקיס על ההכרות שלו עם מקל בשיחה עם וואלה ספורט, ועל ההחלטה לצרפו למועדון המתפתח, "כעת כשהוא היה בשוק, והסוכן שלו הציע אותו, דיברתי עם הג'נרל מנג'ר פאנוב והמלצתי שניקח אותו. אנחנו היינו צריכים שחקן עכשיו, ואני חושב שגל הוא השחקן ברמה הכי גבוהה שהיה כרגע בשוק, ומאוד אהבנו את העובדה שיש לנו אופציה עליו לעונה הבאה".

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
מרוצים מהרכש. מקל/AP

הסגל של ניז'ני כולל כעת מספר שחקנים שיכולים לשחק בעמדה מספר 1 ו-2, אך בגאצקיס לא חושב שמקל יגיע בתור שחקן ספסל, "גל הוא לא מסוג השחקנים שיהיה גיבוי למישהו. יש לנו סיטואציה טובה לרכז ולקומבו גארד. עכשיו יש לנו שלושה שחקנים ברמה גבוהה, ששונים אחד מהשני. דימיטרי חובסטוב, גל מקל וטיילר רוצ'סטי. כל אחד מהם יכול לשחק כרכז אבל גם כקומבו גארד, ככה שזה טוב מאוד לרוטציה שלנו. גל וטיילור מנוסים מאוד, הם אוהבים לדבר ולהניע אנשים על הפרקט. אני לא רואה בעיה גדולה שהם ישחקו ביחד, הניסיון שלהם יעזור לנו מאוד. הם יכולים לעזור אחד לשני מאוד".

הופתעת שגל בחר לבוא אליכם ולא למכבי תל אביב, שנחשב למועדון גדול יותר מניז'ני נובגורוד?

"אני ממש לא מסכים שמכבי תל אביב היא קבוצה ברמה גבוהה יותר מניז'ני נובוגרוד, בעיקר לא השנה, זאת דעתי האישית. אני יודע למה גל הוא בחר בנו, וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully