וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזאר וביזאר עולמי: ההצגה הבלתי נשכחת של שחקן המכללות

קסבייר רטן מייז ממכללת פלורידה סטייט הפציץ 30 נקודות ב-4:38 הדקות האחרונות של המשחק מול מיאמי. צפו בקטע הנדיר. וגם: פיני גרשון נכנס לדירוג לא מחמיא ב-ESPN, פצצה ממלחה"ע ה-2 נמצאה באצטדיון של דורטמונד

22:00: מריו גצה הוא בחור בר מזל. פשוט תראו את הסרטון החדש שהחברה שלו פרסמה

שחקן מכללת פלורידה סטייט קסבייר רטן מייז. AP
בלתי נפס. קסבייר רטן מייז/AP

19:50: 30 נקודות ב-4 הדקות ו-38 האחרונות של משחק

כן, מה שקראתם: הנתון המטורף שבכותרת שייך לשחקן מכללת פלורידה סטייט, קסבייר רטן מייז, שסיפק סיום בלתי רגיל. זה נגמר ב-30 נקודות, כולל 6 שלשות ושמונה זריקות עונשין מוצלחות. בסך הכל סיים עם 35 נקודות - שווה ערך לשיא הקריירה שלו. למרבה הצער, פלורידה סטייט הפסידה בסופו של דבר 81:77 למיאמי.

צפו בסיום המטורף

17:35: פצצה נמצאה באצטדיון של דורטמונד

דורטמונד מתכוננת לדרבי הגדול בו תארח בשבת את שאלקה, אבל בינתיים האצטדיון שלה נמצא בבעיה. המקום פונה היום לאחר שחומר נפץ במשקל, שימו לב, קרוב ל-300 קילו, נמצא בתחומי האצטדיון. הפצצה הייתה שייכת לבריטים והיא התגלתה זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים של יורגן קלופ. הפצצה התגלתה בחנייה של האצטדיון בעזרת צילומי אוויר והיא נמצאת שם מאז מלחמת העולם השנייה.

16:47: לא רוצים לישון, רוצים לצפור!

ליברפול תתארח אצל בשיקטאש הערב (20:00) בגומלין שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית עם יתרון 0:1 קטן. האוהדים הטורקים החליטו לא לתת לשחקני הקבוצה האנגלית לישון, והלכו לצפור להם מתחת לחלון במלון באמצע הלילה. המשטרה נאלצה להתערב.

15:55: ברנדון באס לומד לשחות

אז בגיל 28, פורוורד בוסטון ברנדון באס סוף סוף למד לשחות. השיעור הראשון שלו ייצר את התמונה המעולה הזו.

15:09: הסקס שמטריד את צ'רלטון

מצלמות האבטחה במגרשה של צ'רלטון אתלטיק, קבוצתו של גיא לוזון, תפסו, לכאורה, זוג מקיים יחסי מין על כר הדשא. בקבוצה הגיבו כי חקירה תיפתח בנושא, אם כי אמינות הווידאו עדיין מוטלת בספק ויש הטוענים שהוא ערוך ו"מודבק". אם הסרטון אכן אמתי, צעדים משפטיים יינקטו נגד הזוג הסורר.

15:01: יבוא יום ותצעדו לבד

אוהדי ליברפול ידועים בנאמנותם העיוורת לקבוצה, אך מה קורה כשקבוצתם האהובה בוגדת בהם בעבור בצע כסף? אוהדי המייטי רדז נחרדו לגלות אמש כי במסגרת שיתוף פעולה מסחרי בין הקבוצה לבין החברה האמריקאית דאנקין דונאטס שונה סמל הקבוצה, ובפרט נרות הזיכרון שהוצבו בסמל לזכר הרוגי אסון הילסבורו, שהומרו לציור של כוסות שתייה. לא עבר זמן רב עד שליברפול ודאנקין דונאטס התנצלו והחזירו את נרות הזיכרון למקומם.

13:57: ארסן ונגר ממשיך לחטוף

11:45: פיני גרשון בחברה רעה

המשחק בין אטלנטה לדאלאס שהופסק הלילה למספר דקות בגלל דליפה של שלג מגג האולם גרם ל-ESPN לחזור לעשרה רגעים מביכים מהעבר שגרמו לעיכובים במשחקי NBA. בין הרגעים שכיכבו במצעד היו הרגע בו דריל דוקניס שבר את הטבעת בדאנק עוצמתי ב-1979, הפעלת מערך כיבוי האש באלמודום בגלל מופע זיקוקים ב-1994, תפיסת העטלף של מאנו ג'ינובילי ב-2009, שכמעט חזרה על עצמה ב-2011, וכמובן פיני גרשון.

למי שהספיק לשכוח, באוקטובר 2009 הורחק מאמן מכבי תל אביב ממשחק קדם עונה במדיסון סקוור גארדן מול הניקס, וסירב לעזוב את הפרקט במשך שמונה דקות תמימות, במהלכן התערב בתקרית חסרת התקדים אפילו הרב יצחק דוד גרוסמן. בכתבה מהלילה שולב אפילו ציטוט של יניב גרין שאמר בתום אותו משחק על מאמנו: "הוא חתיכת טיפוס, כמו שראיתם היום".

פיני גרשון במדיסון סקוור גארדן ב-2009. AP
בארצות הברית לא שוכחים. פיני גרשון בגארדן/AP

11:45: סקוטי הופסון מכייף בדי ליג

את סקוטי הופסון אתם בוודאי זוכרים מהעונה המצוינת בהפועל אילת ב-2012/13. מאז הוא הספיק לעבור באנדולו אפס, להיזרק באמצע העונה ולשוב לארצות הברית. היום הוא בסיוקס סקייפורס מהדי ליג, ולפחות בינתיים עושה חיים. אתמול הוא קבע שיא נקודות לשחקן אחד בליגה העונה, עם 52 נקודות על רינו ביגהורנס. הקליפ לפניכם.

10:37: כשילד בן שנתיים שר את ההמנון

קלארק האריס הוא סנאפר בסינסינטי בנגלס, ממש לא אחד השחקנים הבולטים ב-NFL, אבל אתמול הוא הגיע ללא מעט כותרות בזכות בנו. טרנט האריס בן השנתיים נשלח לשיר את ההמנון לפני משחקי תיכונים בכדורסל, וסיפק לאמריקאים רבים מנה משולבת של פטריוטיות וקיטש, כמו שהם אוהבים

9:32: עדיין בשיניים חשופות

בין אם נשך ובין אם לא, בספרד ממשיכים לחגוג את הצמד של לואיס סוארס מול מנצ'סטר סיטי

9:14: קליי תומפסון צולף גם בחושך

הקלע המחונן של גולדן סטייט התארח בפינת 'מדע בספורט' של רשת ESPN והפגין יכולות קליעה משובחות גם בחושך מוחלט

8:37: מוריניו בעקבות פרגוסון

תשכחו מהמספרים: באנגליה גילו שז'וזה מוריניו הולך ונהיה דומה יותר ויותר לאלכס פרגוסון מבחינה פיזית

8:01: רכז ברצלונה קולע מהמרפסת

פותחים את הבוקר עם קליפ שערוץ היו טיוב הרשמי של ברצלונה פירסם אתמול, בו כמה משחקני הקבוצה מנסים את מזלם בזריקה ממרפסת שמשקיפה על מגרש כדורסל, כשהיחיד שעמד במשימה היה הרכז הצ'כי תומאש סאטורנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully