וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: הטיל של הקאן צ'לאנוילו

המסירה בעקב שפיצחה את הגנת אתלטיקו מדריד, הבריחה ימינה ובעיטת הפאלש האדירה שנעצרה רק ברשת העליונה. שער הניצחון הנפלא של לברקוזן מול אתלטיקו מדריד - הרגע שהציל את הכבוד הגרמני בשמינית הגמר עד כה

הקאן צ'לאנוילו, לברקוזן, המהלך המדויק ליגת האלופות. יח"צ, עיבוד תמונה
הקאן צ'לאנוילו, לברקוזן, המהלך המדויק ליגת האלופות/עיבוד תמונה, יח"צ

530 דקות החזיק מיגל אנחל מויה, שוערה של אתלטיקו מדריד, מבלי להוציא כדור אחד מהרשת במסגרת ליגת האלופות. עד שהגיעה הבעיטה ה-15 לעבר השער שלו במשחקי הצ'מפיונס. הטיל של הקאן צ'לאנוילו. הכישרון הטורקי-גרמני בן ה-21, בסך הכול בעונתו הראשונה בליגת האלופות, העניק אמש (רביעי) ללברקוזן ניצחון יוקרתי 0:1 על סגנית אלופת אירופה בזכות רגע אחד שכולו ברק ודיוק.

זה קרה בדקה ה-57 של המשחק הראשון מבין בשמינית גמר ליגת האלופות בביי ארינה. קארים בלארבי משך אליו שלושה שחקנים של אתלטיקו בתוך הרחבה, ואז הסיט בעקב לעבר צ'לאנוילו שביצע עקיפה מימין. הקשר הצעיר סחב את הכדור ברגל שמאל כדי לברוח מדייגו גודין, השתלט בימין ומזווית אלכסונית, מרחק 12 מטרים מהשער, ירה עם החלק החיצון לעבר המסגרת. הכדור צבר תאוצה, עבר את היד של מויה ונעצר רק ברשת העליונה. שער יפהפה של כישרון אדיר.

הודות לביצוע המדויק הזה של צ'לאנוילו, לברקוזן קטעה רצף של שבעה הפסדים בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות ולראשונה בתולדותיה ניצחה משחק בשמינית הגמר (במסע לעבר הגמר ב-2002 העפילה אחרי שני שלבי בתים). ובנוסף, היא נציגת הבונדסליגה היחידה שניצחה עד כה, אחרי התיקו של באיירן מינכן וההפסדים של שאלקה ודורטמונד. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully