וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "דונטה אוכל חרא מהתקשורת. הוא ייתן את הנשמה לירושלים"

25.2.2015 / 23:12

הפורוורד לא פתח בחמישייה, המאמן התמוגג מההצגה ונזף בתקשורת על יחסה אליו: "זה מציג אותו בעיני הקהל בצורה לא פיירית". זילברשטיין חטף הפסד חמישי רצוף: "חוזרים לעבוד פעם ועוד פעם"

one

הפועל ירושלים שכחה מהגביע. קבוצתו של דני פרנקו התאוששה מההפסד בגמר למכבי תל אביב עם ניצחון ליגה רביעי רצוף כשגברה הערב (רביעי) בחוץ על עירוני נס ציונה 68:76. בזכות הניצחון ירושלים עלתה למקום השני בליגה, והיא עשתה זאת הודות ליכולת מצוינת של יותם הלפרין ודונטה סמית' (14 ריבאונדים) שקלעו 21 נקודות כל אחד. נס ציונה חזרה לשחק אחרי פגרה בת שבועיים וחצי בגלל משחקי הגביע ונראתה חלודה. שחקניו של נדב זילברשטיין ספגו הפסד חמישי רצוף ולמעט גיל אמיתי, שהיה נהדר עם 21 נקודות, אף אחד מהשחקנים לא התקרב לרמתו הרגילה.

שחקן הפועל ירושלים ג'וזף ג'ונס (מרכז) גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו (שמאל). מגד גוזני
ג'וזף ג'ונס וירושלים חזרו לעצמם, נס ציונה עדיין לא מוצאת את עצמה/מגד גוזני

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין: "הגנתית עשינו עבודה טובה וכן שדרגנו את עצמנו מהפעמים הקודמות. התקפית היינו לא טובים. לא זרמנו ואיבדנו את הכדור יותר מדי פעמים. היו לנו הרבה זריקות פנויות שלא נכנסו לנו, ככה שזה לא כל כך גורף. היו לנו הרבה, או יותר נכון שני מצבי מומנטום נהדרים, שיכולנו לצמצם וחבל על זה, כי החבר'ה באו עם גישה טובה ועבדו קשה בשבועיים האלה. אנחנו לא זורמים בהתקפה. לכל משחק יש את החיים שלו ואת הדרך שלו, זה נכון שאנחנו צריכים להיות התקפית יותר טובים. עובדים קשה, חוזרים מחר לעבוד פעם ועוד פעם, ומתקנים את הטעויות, ועוד חזרה ועוד פעם ועוד פעם, יש לנו חבר'ה מאוד טובים, שחקני כדורסל טובים שלא שכחו לשחק".

שחקן עירוני נס ציונה גיל אמיתי: "מבחינה אישית אתה בא מול קבוצה גדולה והשחקנים הכי טובים בארץ אתה מסתכל להם בגובה של העיניים. היום בשפת הגוף היינו שם, האנרגיה שהייתה חסרה הייתה. לא היינו בסיטואציה כזאת, צריך למשוך את העגלה מהבוץ, ביום ראשון יש לנו משחק לא פחות קשה. השבועיים וחצי האלה הרגישו כמו נצח, אני מאמין שזה יבוא, יש לנו קבוצה באמת טובה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נס ציונה 68:76

לכתבה המלאה
מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
ההתקפה לא זורמת. זילברשטיין/מגד גוזני

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין: "מבחינתי גם לנו וגם לנס ציונה לא היה קל להגיע למשחק הזה, הם שבועיים וחצי בלי משחק, אנחנו עם משחק לא פשוט לפני יומיים. כדורסל יפה לא היה פה היום, הצלחנו להחזיק אותם על 68 נקודות, וברגע שאנחנו מצליחים להחזיק קבוצות על 68 אז יותר קל לנו בהתקפה. יושבת האכזבה, כי זה עדיין טרי, יש הרבה אנשים שרוצים שהדבר הזה שנקרא הפועל ירושלים יצליח, הייתה אכזבה לכולנו, אנחנו מספיק מקצוענים ומספיק מבינים את המקצוע הזה כדי לשים את זה מאחורה. שבוע הבא עוד משחק סופר קשה, הפער בין המקום השני-שלישי עד השביעי-שמיני הוא מאוד קטן, אבל יש עוד דרך ארוכה לעבור. יש עוד שני משחקים לסיבוב הזה ואז עוד סיבוב אחרי זה. המקום השני הוא עוד לא בהישג יד, ננוח, ננקה את הראש אחרי מה שקרה ונמשיך הלאה".

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין (למטה). מגד גוזני
ההפסד בגמר הגביע עדיין טרי. הלפרין/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "לא היה לנו זמן להתכונן למשחק הזה, לא הייתה הכנה. וזה לא משנה כמה זמן היה, לבוא אחרי המועקה, ואין מילה אחרת להגדיר את זה, ולנצח משחק חוץ במגרש ביתי נגד קבוצה טובה. לא משנה איך עשינו את זה, לא היה צ'אנס שנשחק כדורסל גדול, התחושה הייתה קשה. אנחנו עדיין מרגישים את יום ראשון, הקהל המדהים שדחף אותנו ביום ראשון מרגיש את זה, זה ריגש אותי לראות את הקהל של ירושלים שבא לפה, הם לא מרגישים יותר טוב מאיתנו. לבוא לפה ולתת לנו את הדחיפה, יש ימים במקצוע הזה שזה דבר מאוד חשוב, וזה מאוד עזר לנו. דונטה ידע בבוקר, זאת לא שיטה או משהו כזה, הוא אוכל הרבה חרא מהתקשורת, לפעמים בצדק, הרבה פעמים לא בצדק, זה מציג אותו בעיני הקהל שלנו בצורה לא פיירית. הוא ייתן את הנשמה שלו בשביל הפועל ירושלים, הוא יהיה שם".

פורוורד הפועל ירושלים דונטה סמית' קולע לסל עירוני נס ציונה. מגד גוזני
סמית'/מגד גוזני

על יכולתו של הלפרין אמר פרנקו: "יותם עשה סלים גדולים, הרבה מנהיגות ואחריות, כשאתה בונה קבוצה ודרך, והפועל ירושלים בונה קבוצה ודרך, זה לא גימיק של שנה שעברה. היינו השנה בשני גמרים, אחד לקחנו ואחד לא, אני מאוד מקווה שנגיע לעוד אחד. זה היעד שלנו. לא הכל מסתדר לך כל כך מהר. הדרך של המועדון הזה תוביל אותו להישגים. אין פה מסר לשלוח, אין פה שום מסר, שום כלום. אני החלטתי לא להתחיל איתו היום, הוא יודע למה טוב מאוד, הוא גם הסכים איתי, והוא בא מהספסל. לפעמים הלב והתחושה לתת בחזרה מנצח הרבה דברים אחרים, והיו פה הרבה מאוד שחקנים שעשו את זה היום".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
"לא היה צ'אנס שנשחק כדורסל גדול, התחושה הייתה קשה. אנחנו עדיין מרגישים את יום ראשון". פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully