וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שיסבך את דז בריאנט? "חמור פי 5 ממה שריי רייס עשה"

25.2.2015 / 23:08

דאלאס לא סוגרת עסקה ארוכת טווח עם התופס הכוכב שלה, אדם שפטר אישר את השמועות שצצו: "אני עובד על הסיפור מאז ספטמבר. אני יודע מה יש בסרטון, אבל אולי הוא לעולם לא ייצא החוצה". ג'קובי ג'ונס שוחרר מבולטימור

דז בריאנט דאלאס קאובויס. Elsa, GettyImages
בדרך להסתבכות רצינית? בריאנט/GettyImages, Elsa

שוק השחקנים החופשיים ב-NFL בפתח וקבוצות כבר יכולות לשים את תג הפרנצ'ייז שלהן על שחקנים, אבל בדאלאס לא מצליחים להגיע לעסקה ארוכת טווח חדשה עם התופס הכוכב שלהם דז בריאנט. ואולי, הם בכלל לא רוצים.

שמועות, שצצו מזמן והתגברו משמעותית בימים האחרונים, טוענות כי קיים, איפשהו, סרטון וידיאו בו נראה בריאנט "עושה משהו חמור פי 5 ממה שריי רייס עשה בסרטון שלו". אם סרטון כזה אכן יצוץ, הרי שבריאנט עלול להיות מושעה לתקופה ארוכה ויכול להיות שבגלל זה בדאלאס לא משתוקקים לתת לו חוזה עם כסף מובטח.

מי שהצית עוד יותר את השמועות הוא כתב הפוטבול הבכיר של ESPN, אדם שפטר, שבמהלך תכנית רדיו של האתר עלה לשידור ואמר: "אני מכיר את הסרטון ויודע מה רואים בו. אני עובד על הסיפור הזה כבר מספטמבר וזה לקח המון מהזמן שלי בעונה האחרונה. יש כאן הרבה מאוד על הפרק, אבל לא בטוח שהסיפור הזה ייצא החוצה אי פעם".

* כך חולפת לה תהילת עולם: שנתיים בלבד עברו מאז ג'קובי ג'ונס היה אחד הכוכבים המרכזיים בריצת האליפות של בולטימור והערב, שוחרר התופס/מחזיר הבעיטות מהקבוצה. ג'ונס בן ה-30 תפס רק תשעה כדורים, הפיל חמישה כדורים שנזרקו לעברו ופימבל צמד פאנטים בעונה החולפת והרייבנס החליטו להימנע מתשלום המשכורת שלו, 2.5 מיליון דולר, בעונה הבאה ועל הדרך גם פינו לעצמם קצת מקום בתקרת השכר. כאמור, ב-2012/13 הוא כיכב בפלייאוף, עם התפיסה ל-70 יארד שהשוותה בשניות הסיום את המשחק מול דנבר ועם טאצ'דאון של 56 יארד ועוד החזרת בעיטה בפתיחת המחצית השנייה ל-108 יארד בניצחון של הרייבנס על סן פרנסיסקו בסופרבול.

* ניו יורק ג'איינטס שחררה את פייטון היליס. הרץ בן ה-29 ייתן לענקים מקום תחת תקרת השכר. הוא הגיע לניו יורק לפני כשנה וחצי ושיחק בעונה החולפת בתשעת המשחקים הראשונים, לפני שזעזוע מוח השבית אותו להמשך העונה. הוא סיים עם 115 יארד בריצה ותפס עשרה כדורים.

  • עוד באותו נושא:
  • דז בריאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully