וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "היינו רכים במחצית הראשונה, ושילמנו על זה"

מאמן צ'רלטון הסביר את ההפסד למוליכה דרבי קאונטי, והוסיף: "אני באמת נהנה באנגליה. זו ליגה פנטסטית עם אווירה מדהימה וקצב טוב. מרוצה מרוח הלחימה שהראינו במשחקים האחרונים"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה ולהשתמש בהם במשחק הבא נגד האדרספילד". גיא לוזון/GettyImages

אחרי שני ניצחונות רצופים, צ'רלטון וגיא לוזון הפסידו 2:0 לדרבי קאונטי, מוליכת ליגת המשנה באנגליה. כבר בדקה התשיעית דארן בנט בישל לג'ף הנדריקס את הראשון, ובדקה ה-17 ג'סי לינגארד המושאל ממנצ'סטר יונייטד הכפיל וקבע למעשה את תוצאת הסיום.

"קודם כל, דרבי הייתה ראויה לנצח והגיע לה לקחת את שלוש הנקודות", אמר לוזון בסיום. "הם שיחקו טוב מאוד במיוחד בחצי השעה הראשונה. הם הניעו את הכדור בצורה מהירה. הם יצרו מצבים להבקעה והיו הקבוצה הטובה ביותר על המגרש. במחצית השנייה התעוררנו קצת וצמצמנו את השטח בין הקווים, אבל זה לא הספיק. נגד קבוצה כמו דרבי אתה צריך להתרכז ולשחק טוב במשך כל המשחק, לא רק במשך 45 דקות".

על ההרגשה שלו מחצי השעה הראשונה במשחק אמר לוזון: "כעסתי. במחצית הראשונה לא ארגנו מספיק את השטח בין ההגנה לקישור, והם ניצלו את זה. כמובן שאנחנו מאוכזבים מההופעה שלנו במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה השתפרנו. זה עדיין לא מספיק. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה ולהשתמש בהם במשחק הבא נגד האדרספילד".

לוזון נשאל במסיבת העיתונאים גם על ההתאקלמות שלו באנגליה, ואמר: "כשאתה משיג שלוש נקודות אתה יכול ליהנות מזה, וכשאתה מפסיד אתה צריך לחזור טוב יותר למשחק הבא. אני באמת נהנה באנגליה. זו ליגה פנטסטית עם אווירה מדהימה וקצב טוב של משחקים. אמנם הפסדנו הלילה, אבל זה כבר שייך לעבר. זו היסטוריה. צריך להתמקד בעתיד שהוא המשחק הבא שלנו וניתן את הכול על מנת לנצח. אני מרוצה מרוח הלחימה שהראינו במשחקים האחרונים. היינו מאורגנים, היינו אגרסיביים והיום היינו מעט רכים במשך 45 דקות ולכן שילמנו על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully